return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 
Svenska folket

Daniey
namn: Daniel *Daniey*
född: 3 nov 1976
ålder: 27
bor: Kungsholmen/Stockholm/Sverige
Jobbar: Ja , för mycket!!
Fritid: Musik,träna ,festa å allt annat som gör livet värt att leva!
Civilstatus: Singel
Musik stil(ar): ALL EDM + en del annat åxå...
Favoritlåt(ar) För många för att nämna en bara!
Men Sensation Anthem 2004 får mig att vilja va DÄR NU!!!
Favorit DJ/producer: Åxå många , men skulle vilja uppleva Mark Norman!

Det va lite om mig , skriv gärna , hälsa gärna , krama gärna!
:gsmile:
Try
Hej!

är inte så väldans duktig på att skriva presentationer..... men här är ett försök

F.D. TA-namn: evggyrt
T.nu-namn: Try (iaf snart.... hum, lite email-strul där)
TC.com-namn: Tryggve
IRL-namn: Tryggve
Ålder: årgång nr 84
bor: Linköping
gör: Pluggar lite, jobbar lite... Nu på sommaren bara jobb
Röker: Nej!
Dricker: Vatten
framtid: För tillfället så pågår stora funderingar ang. detta
Vill: Flytta till Uppsala läsa Civ. ing, ES

Fråga gärna om ni undrar nått =)
pinkFetish
jaha, då var man helt ny som medlem på TA(jag har känt till sajten länge men jag har liksom aldrig känt mig motiverad att bli medlem). Men nu är väl en presentation den bästa grejen att börja med...

namn: Karin
född: 1985, i ett land mycket längt härifrån
bor: i Malmö
gör nu: sommarjobbar, och jag ska förhoppningsvis läsa på universitetet i Lund till hösten (vet inte vad jag ska läsa än. Kanske japanska, kanske socialantropologi)

Musik: har inga speciella favoriter... har lyssnat på trance i flera år, tror min första gång var Carl Cox som jag bandade av min kompis storasyrras cd skiva när jag var tolv. Sen efter det hade jag väl inte så mycket koll på vad det var jag lyssnade på eftersom det mesta var obskyra brända cd-skivor utan namn...
Har fortfarande inte sådär jättemycket koll... Jag älskar Faithless, i alla fall. Och DJ Tiesto är inte så dum han heller.

Annat: tja. Älskar att läsa, speciellt fantasy. Har slutat snusa och börjat röka men ska sluta röka och kanske börja snusa igen. Annars så var det inget mer.
tack för mig :happy2:
Ekstaza
Allas våran Glorie har med piskan i höger hand, och poesiboken i vänster, med brutal ömhet tvingat hit en solitär tranceaddict. Ty nu skola jag presentera mig för min nya familj.

Namn: Cardelli (förnamnet använder ingen)
Född: Naken
Årsmodell: 84'a
Bor: 1ROK, 36 kvm i Skövde *uppdaterat*
Yrke: Pluggar till sjuksköterska med inriktning IT i Skövde *uppdaterat*
Lyssnar på: Vill ha fräsch musik hela tiden, lyssnar på melodisk, euforisk trance där man inriktat sej på build-up och break
Lyssnar inte på: Radio, populärmusik, psy, house
Proddar: Ingenting knappt. Gör mycket megamixar för min egen skull, och leker lite i Reason. Vill komma igång ordentligt en dag.
azzpa
Tjaba alla!!!
Här kommer min lilla korta pres:

Namn: Micke
Bor: Norrköping/Stockholm i veckorna.
Född/ålder: 83:A
Pysslar me: Jobbar på ett företag som sysslar me datoriserade styrsystem för värme och ventilation...
Fritid: Degar vid datorn, pysslar lite smått me hemsidor o design, annars är de party, clubliv och tjejer o sånt ;)
Civilstatus: Singel för tillfället, är ju sommar ju!!!
Intressen: Musik, datorer, trance fester
Framtid: Bli äckligt rik och ta över nåt företag.
Röker: Japp ibland
Snusar: Japp
Dricker: Yes
Äter: Micromat elle hämt pizza
Droger: Nope
Musik: Trance, chillout
Fav dj/producer: Så jädra många men chicane, above and beyond m.fl är fina!

Såja lite kort där ja...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden