return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 
Svenska folket

Gaby
quote:
Originally posted by 303
Nick: 303
Namn: Nick
Född: Sent 70-tal
Bor: Sthlm
Utgång: Främst Stureplan

Fav DJ: Tiesto, Corsten, Gielen
Spann plattor en gång i tiden, har dock lagt av (ångrar idag såklart), kör lite mixar på datorn...
Gaby
quote:
Originally posted by NetWeaver
Nick: NetWeaver
Namn: Thomas
Född: Grönland
Födelseår: 1978
Bor: Ystad

Jobbar som anvsvarig It-tekniker i en kommun, har MCSE + div. cert. inom nätverk,Cisco m.m.

Då en stor del av mitt jobb tillbringas med att vänta på div. saker
spenderar jag en hel del tid på nätet helst med det jag gillar mest Trance/Techno !

Gör även en del hemsidor mest asp/databas baserade sådana tycker själv jag är värdelös på design nämligen så det brukar andra stå för !

Tar till vara på varje chans som kommer att gå på "rave" finns tyvärr inte så mycket här i Sverige som i Köpenhamn där jag annars bott 10 år innan jag flyttade hit igen !
Gaby
quote:
Originally posted by cviper
.
Nicknm : CViper
Namn: Markus
Ålder: 17
Bor utanför gbg...
Går på gymnasiet (2:an)
.

Lyssnar på lite olika trance låtar, just nu mest låtar ifrån
Streetparade 2001 official & live compilation (i zürich*)

Annars så programmerar jag på min fritid (c/c++, i opengl, winsock, windows :rolleyes: , direct x, ...), ...

*) bodde i zürich förut... i typ 13 år :p
Gaby
quote:
Originally posted by Vitryss
På uppmaning av vad som verkar vara forumets värsta party-pingla kommer en liten presentation av moi då... :)

Mannen bakom heter alltså Victor, bor i Vällingby, Stockholm.
Deltidsjobbar på ICA, börjar plugga på Kombux i januari, och är 19år gammal.
Tycker att trance blir ännu bättre att dansa om man har den "där" drogen i kroppen. Så e det, like it or not, ;)

Lyssnar/Dansar helst på/till uplifting trance. Favvo DJs är väl Armin och DJ Tiesto.

Bästa låt just nu: Headstrong - Escalator:
Dj Memento
Nick : Dj Memento (fast IRL har jag bytt till 'Dj Berocca')
Namn : Stefan Lisper
Född : Uppsala
Bor : Uppsala
Ålder : 27 på fredag 2/11
Gör : Examensarbetar just nu med lite javastuff. Lär upp mig själv till dj på fritiden och spenderar därför alla pengar jag har på vinyl
Går ut helst : Dåligt utbud i U-a och jag vet ej så mycket om Sthlms klubbliv. Synd att rave-kommisionen skall vara så anal :whip: annars hade det nog funnits bättre/fler ställen att gå ut på
Älskar : När allting stämmer så slår dansa vad som helst med hästlängder. De oslagbart lyckligaste/extatiska 3 timmarna i mitt liv var på gamla Plastic@Palladium i Sydney då beXta spelade (Fokused 3/11 var precis lika bra om inte bättre). Folk knackade mig på axeln och undrade vad jag tagit för nåt :D. Det bästa med det var att jag faktiskt inte hade tagit nåt
Fav dj : Tïesto, beXta, Rob di Stefano

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden