return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 
Svenska folket

h0tsweetbabyd0l
namn: marie
född: 24 /08/ 1985
ålder: 18
bor: france!
Jobbar:Universitet.
Fritid: Musik, Tv,
Civilstatus: Singel
Musik stil(ar): Det mesta inom electronica; Trance, Happy Hardcore, drum n bass/hardhouse
Favoritlåt(ar) just nu:)nu nrg free fall ,georges halls -autumn fall - ,peter martin - perfect wave -
Favorit DJ/producer: PAUL VAN DYK
quilly
hoho

Jag har inte skrivit har annu.

Bor pa obestamd tid i Berlin.
Fatt massa tillfallen att spela på klubbar har.. helt fantastiskt.

Namn: Fredric Holzt
Nick: <-----
Fodd: 1978 i Sverige.. ar Svensk!
Jobb: Utv.ingenjor
Skoj: Mixar, remixar.. skulle ha spelat på Loveparde :(

klavertramp, min tjej blev sur nar jag sa att kanslan som infann sig nar Tiesto droppade "barbers adagio for strings" på TIC var battre an sex.. :toothless, hon e glad igen efter att vi haft sex till TIC DVD :crazy:

Har flera spelningar farmfor mig, det ar roligt att leva
Kaveh
Tjoho! :D

Namn: Kaveh
Född: 1986 i Teheran
Bor: Falun
Intressen: Musik och kunskap ;)
Musikgenrer: Allt möjligt elektroniskt + klassiskt/orkestral musik
Sysselsättning: Studier, vänner och producera massa musik(!). Börjar äntligen få grejer släppta =)
Framtid: Tar studenten från naturvetenskapliga programmet nu. Flyttar troligen till Uppsala till höst eller vår för att plugga vidare.
Torkning: Torkar mig framifrån :crazy:
Kongo_kim
Kan väl uppdatera

Namn : Dennis
Ålder: 19
Skola: Cybergymnasiet 2:an gått om
Civilstatus: Så jävla ensam :(
Bor Älvsjö
tel nummer: skulle ni allt vilja veta
Intressen: allt som har med fotboll och göra
EsseT
Fullständingt namn Robert Manuel
Alias/nick: Alven,EsseT
Bor: Linköping (fast reser runt mycket och är lite här o var i landet)
Intressen: Musik gå på event teknik/elektronik, datorer och att skapa
kontakter

Musik Biografi (kort info) : Manuel började redan som 5åring att lyssna på musik även om det vid det laget var mer klassik musik, enya, vangelies och liknande musik
När det gäller den elktronsika vägen till musiken så har den alltid funnits där för honom och att säga exakt när han började bli mer inrkitad på det är okänt.
Började 1991 mer rikta in sig på den elektroniska musiken och den som senare ledde fram till Trance/eurodance och en period av happyhard/rave musik.
Manuel har aldrig varit speciell inriktad på någon gren inom den elektroniska musikscenen även om Uplifting/melodisk, hardtrance, psytrance och techno är det som ligger varmast om hjärtat
Den melodiska/uplifting musikslingorna har alltid funnits i hans hjärta sen han var ett barn coh mycket av dagens trance musik är uppbyggd runt det Det är den stilen som de flesta hör och får kärlek till när det börjar lyssna på elektonisk musik.
psykadelisk musik eller psy som det heter i folk mun kom han in på i mitten av nittiotalet då den såkallade GOA rörelsen växte fram och även den israeliska stilen som ifluerar musiktoner från mellanöstern till Idien.
Hardcore/Hardstyle Hardcore har funnits sen 1992-1993 och har genomlyssnat en mängd genom åren även om musikstilen inte är min favorit. Hardstylen är en utveckling och den började få sitt genomslag i början på 2000 talet.
Manuel är en av de i sverige som besöker mest fester (dock ej något officellt) varav han har hunnit med en hel del event och tillställningar
talesätt är: Only you have the key to you dream

Besökta events/Fester: Den siffran har jag inte i huvudet men jag vet att det är över 500 jag besökt i mitt liv

MT COMPANY - Your vision,Our realaty

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden