|
|
| ecccc |
Namn: Christian
Född: 1988 i Oslo,Norge
Bor: Malmö,Sverige
Favortit Genre: Uplifting Vocal Trance
Annat:
Jag är den "lilla" killen som gillar trance,
har gjort det sedan jag var liten.
dock viste jag inte vad det hette föränn
4år tillbaka så det var väl då jag började
intressera mig för trance musiken och dess
livs stil. började hänga i #tranceland på
mirc. och nu, 4år efter är jag här
på SWETA ;) |
|
|
| MM3 |
Namn: Ante
Född: 1973
Bor: Kristianstad
Favortit Genre: HardTrance, VocalTrance.
Annat: Läser och lär. postar väldigt sparsamt. |
|
|
| Ztarbeam |
Och så har man hittat hit också!
Nick :Ztarbeam
Namn: Elin
Född: 1984
Bor: Mantorp/Linköping
Gör just nu: Jobbar
Vill: Att PvD ska komma hit till Sverige o spela! |
|
|
| sztation |
okej då!
Nick: sztation
Namn: Johan
Född: 1978
Bor: Malmö, i och bredvid pildammsparken.
Arbetar med: elektriska grejer
Diggar: Massor.. mest ska det vara hårt, mysigt och dansant och typ trance, synth, crossover, EBM, industrialbreakbeattrance(?), futurepop, french house, DnB, ambient, 80s, en del hårdrock, italo, idm, flum osv o sånt.. obs:vissa grenar är bättre att hoppa på än andra.
Gillar: skutta i gräset till bra musik.
Intressen: äta, sova o annat pyssel..
Annat: Snäll :-)
Program: Photoshop, Cubase etc..
Dricker: Starka grejer och färsk oboy direkt från skånska mjölkakossespenen!
Motto: Wohooo!
Övrigt: spelar innebandy i dimension 1. |
|
|
| Scintilla |
Så har jag också hittat hit till slut... Helt färsking på det här forumet så en presentation är nog på sin plats :)
Nick på nätet: Scintilla
Riktigt namn: Anna
Ålder: 20
Civilstatus: Väldigt singel :)
Bor, gör och sånt: Bor i en korridor i Uppsala sen nov-03 och pluggar franska.
Framtid/planer: Till sommaren flyttar jag hem till föräldrarna i Växjö för att jobba ihop lite pengar, och till hösten får jag se. Men det lutar starkt åt svenskastudier i Linköping.
Musiken: Har alltid älskat elektroniskt skapad musik, och när tranceinspirerade singlar letade sig in på listorna i slutet av 90-talet älskade jag soundet i dessa och började leta efter musik som lät på det sättet. Har varit "medveten" trancelyssnare sedan -98 ungefär, mest intensivt sen -01.
Jag lyssnar på allt som är vackert och som har en tilltalande basgång. Inom edm är favoriterna melodisk, upplyftande, vocal, hard och full-on-trance, mycket inom house-genren, chill/ambient.
Intressen: Musik, förstås :), clubbing, att läsa och skriva, språk, datorer, djur och natur, är även politiskt intresserad.
Tycker: att den här sidan där man skriver inlägg på TA är väldigt plottrig pga alla små springande och skrattande smileys!
Bäst låtar just nu (ändras hela tiden!): Nicola Gala - Swing To Harmony, 1200 mics - The Cosmologist, Sonorous - Glass Garden (Ronski Speed rmx), Blank & Jones - A Forest (Ron Van Den Beuken rmx) etc.
Ha det bra allihopa! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|