|
|
| jeremy1984 |
Namn: Jérémy H
Smeknamn: -
Född: Toulon, Frankrike
Födelsdata: 1984-05-10
Bor: Jönköping
Sysselsättning/Intressen: Tränar (badminton sen 11år tbax) o diverse annat! Musik är även det såklart en stor del av mitt liv! Är lite smått prylkåt av mig oxå :P Annars så jobbar man en del och läser fristående kurser på högskolan här i stan.
DJ: Nope, skulle vara kul o lära sig dock.
Civilstatus: Singel
Framtid: Plugga i Gbg HT-04 troligen..
Favorit Trancegenre: Hardtrance om jag måste välja.. Melodiskt/uplifting funkar likabra..likaså hardstyle..och en del psy. Underskatta heller inte euro och hhc :D
Favorit DJ:s/producenter: Flutlicht, S.H.O.K.K., Yoji Biomehanika, AvB, Dana, Tiësto, Ferry mm.. (ehmm..listan kan göras lång :crazy: )
Finns på: de flesta forum, men oftast TC. Nick är _alltid_ "jeremy1984" eller "Heddo" :)
Msn/mail: jeremy1984@hotmail.com
Komplettering kommer troligen senare...:) |
|
|
| arsenico |
Namn: Nicolette
Född: Juni 1985
Sysslar med: Pluggar sista året på Mobila Gymnasiet (media, natur)
Intressen: fester (jo det är sant:eyes: ), akvaristik, djur, fluffa runt..
----vad ska man nu skriva?----
Tycker för övrigt att det här verkar vara ett bra forum, känner av lite fluffvibbar.. vilket är bra. :tongue2
Snart bär det iväg till London yay!!! Tack alla som gett mig tips på vad jag ska hitta på där :D
:nervous: <--- aww va söt. |
|
|
| Hybrid |
Namn: Benjamín (kallas benni)
Född: Reykjavík, Island 1986
Bor nu: Malmö
Intresser/tycker om: elektronisk musik (nr1), festa, resa, sommar, bilar, snygga tjejer med samma intresse ;) livet, fred, allt som är unikt och inte kommersiellt ("underrated" saker) (underrated på svenska???) m.fl
Tycker inte om: vintern, popmusik (radiomusik), datorspel, hundar, matte, biology, själviska amerikaner och deras politik, motorcycle - as the rush comes...
Framtid: ingen aning :nervous:
Är: en svensk-n00b :p
Jag har bott på Island hela mitt liv, och just flyttat till malmö i juli 2003, så min svenska är jatte dålig ...
Favorit genre: uplifting trance och progressive house musik samt minimal techno, egentligen gillar jag nästan allt elektronisk musik!
var det nåt mer?? skicka PM eller maila/MSN: benni_benni@hotmail.com :)
hejdå :cool: |
|
|
| SMC |
Namn: Stefan
Nationalitet: Svensk / Italiensk
Född: Savona, Italien. 1986
Bor: Deje, Karlstad, Värmland
Musik: progressive
Har tidigare varit lite passiv på TA. |
|
|
| Dj_ExOn |
Får göra om det här. Min presentation verkar helt kokko juh. Måste varit full eller nåt
Namn: Pär Lundvall.
Född: 5 Juli 1984.
Ålder: 19.
Bor: Göteborg.
Sysselsättning: Lumpen på F7 Såtenäs.
Fritid: Slöa framför datorn eller slöa framför tv'n och festa med polarna.
Civilstatus: Hungrig singel.
Intressen: Interior design, mode och musik.
Framtid: Plugga vidare på Polishögskolan.
Röker: Ja
Dricker: Oj ja! Mycket vatten blir det.
Äter: Allt.
Droger: Ja, ibland.
Musik preferens: Progressive Trance. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|