|
|
| Dragonfly |
Namn: Sam a.k.a. Sandra-Lee
Född: Montana -även jag någonstans till vänster om vattnet
Musik: Allt utan opera, schlager och dansband (i o för sig sistnämnd är egentligen inte musik.
Trance: Såg en klipp från usa via en vän, visste omedelbart att jag var kär.
Hobby: Ändrar med jämna mellanrum. Hållit på med PAINTBALL senaste 3 åren. Spelat med några på det här sajten nyligen. KUL! Har inte koll på alla av er, tror jag missade Kenny. Kenny, please step forward and identify yourself. Ni andra paintball G's, det är jag, Sandra, hör av er så kommer jag in i gruppen lättare.
Job: IT geek.
Saker jag gillar: Allt jag inte förstår, SF, Fantacy, Anime och Amerikanska Julafton. |
|
|
| bonne |
Född: 77
Bor: i Skåne. Kom nyligen hem efter några år i Holland o Belgien. Här är så fint o välordnat o RENT, lite kallt bara!
Gillar mest i hela världen(inte nödvändigtvis i denna turordning):
Claude Young, gottepåsar, bästis SmurFia (aldrig för gammal för att ha en bästis!!!), Café d'Anvers, NatureOne i fullmånens sken, DelMundo (Maastricht) o gulle-Patrik (som gett mig tillbaka tron på mänskligheten), lasershow på vattenfall, icke-blyga Vättar som vinkar o säger *hej*, CityParade & StreetParade i högsommarvärme, söta kaniner, dansa till gryningen, Greenpeace.
Gör just nu: letar jobb som jurist, har det allt lite tradigt...
Livsprojekt: rädda världen (borde gå med lite vilja o ett bra koncept;) )
Övrigt: Kommer ni ihåg Mina Vänner böckerna vi fyllde i på lågstadiet? Tänk att vi gör det nu igen (här) o det fortfarande är lika kul:gsmile:
Hoppas vi ses på ett dansgolv nånstans! |
|
|
| Cloudburst |
ny på forumet...
namnet är Jim, är en 83:a som pluggar på chalmers tekniska högskola i GBG... typ det jag gör nu, ingen tid över till nått annat pga tentorna i början... annars har jag gjort musik i ca 5 år typ... började med eJay (w00t!! inget skitsnack om det programet :toothless ) och sen har jag bara fortsatt... tycker det är oerhört kul att göra musik...
aja, nått ni undrar så kan ni bara fråga.. |
|
|
| toka |
Nick: Toka
Namn: Toomas Kaupmees
Född i: Tartu, Estland
Födelsedatum: 11 November 1983
Bor: Uppsala
Sysselsättning: Pluggar ljudteknik/studioteknik på SAE i Solna
Civilstatus: Singel
Intressen:MUSIK, Producera, Festa, Polare, Resa etc.
Framtid: Nån form av sysselsättning inom musikbranchen
Röker: Feströker
Snusar: Ja
Dricker: Cola, Kaffe, Öl, Sprit
Äter: Nästan allt.
Droger: ABSOLUT INTE
Besökta Partyn: Fokused Scandinavian Tour 2003 @ Stocholm 29 March, Midway in Jönköping 31 May, Devotion @ Munchenbryggeriet 27 September in Stockholm , SMC på Berns i November 2004!
Favorit EDM genre: Funky house och melodiskt trance!
Favorit DJ:s: Varierar
Favorit Producenter: Chicane, Solar Stone, Vincent De Moor
MSN: toomas1@hotmail.com
//toka |
|
|
| Blasphemy |
Namn: Anja
Född: Uppsala, 1980
Bor: Haninge, Stockholm
Festat mest nere i Skåne/Danmark, därav mitt stora intresse av progressive/psykedelisk trance.
Älskar även psykedelisk rock, och skulle gärna ha levat på 60-70 talet.
Eftersom jag inte bott här så hemskt länge, så skulle jag bli superglad över nya vänner, som delar mitt intresse att gå på fester, helst nånstans i dom mörka skogarna....
Men när det inte går, pga årstiden, andra mysiga fester.
:gsmile:
Msg:a min gärna om du vill ut å festa med mig, så blir jag glad :tongue3 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|