|
|
| Mario_GX |
Hej, mitt namn är mario och jag kommer från bjuv som ligger strax utanför helsingborg. Är 19 år och håller ganska mycket med musik, producerar lite, dj'a ibland. arrangera fester o annat smått o gott när man har tid, läser på högskolan i hässleholm nu också. har vi väl lite info om mig själv, vill ni veta mera så är det bara att fråga.
annars hade det varit schysst ifall ni visat mig runt på sidan. är ny här o förstår inte så mycket. |
|
|
| Gate 42 |
vem : Patrik, Gate 42, Voluminous, Anders Von Birchman m.fl.
var : Stockholm / Nacka
vad : 22, brevbärare, gör musik, spelar 12or, dricker smirnoff black ice
hur : lat, kul, sjuk på fyllan, 1.80, oekonomisk
5 höjdare/favoriter i skivbacken.
F Massif - Somebody (Ferry Corsten Remix)
Marco V - Milla
Cosmic Gate - Fire Wire (DJ Scot Project Remix)
Basic Dawn - Pure Thrust (NU NRG Remix)
Katoi - Touch You (Ralphie B Remix)
Som man kan se ovan så heter jag Patrik och bor i världens mittpunkt, Stockholm. Jobbar som brevbärare och njuter av att solen äntligen fått för sig att visa sin ljusa sida. Den tid som man inte spenderar i blåa kläder sittandes på en cykelsadel är fylld av musik. Skapar lite egna alster under namnet Gate42 samtidigt som jag försöker lära mig att få mina TT-200's att spela skivorna i samlingen i takt med varandra :)
Annars gillar man väl det vanliga : Sköna fester, god mat & dryck, TV-Spel, soliga dagar, färska 12or, grillat, snus, anime, mjukisbyxor och mina smått utslitna tofflor ...
Det var väl det, undras något så släng ett PM. |
|
|
| teski |
Namn: Therese aka Teski aka Nokomis.
Bor: Falun, Dalarna.
Pluggar: Sista året på Teknik/data.
Dator:
CPU: Amd Athlon XP 1800+ (2Ghz)
PSU: Antec Blue Led Fan 350W (oj oj oj.. så lan-nördigt)
HDD: 2x40Gb IBM + 1x120Gb IBM
GRAF: GeForceMX 2 (jag spelar aldrig.. därav det mindre bra graffekortet)
MOBO: ECS K7S5A (eller vad det nu var för nuffror)
LJUD: Integrerat ljudkort.. men duger för mig. Förstärkare plus två stoooora högtalare ;) (ehm.. specifikt värre)
MODEM: 56k.. vi kan inte få ADSL eller ISDN här..
WINAMP: ca 7'000 låtar...
Byggt ihop denna dator själv, all the way from scratch) för ca 4'000:- *skryt skryt* :p
Ja sedan finns det väl inte så mkt mer att berätta antar jag... heh :D |
|
|
| MojjMojj |
Nick : MojjMojj :cool:
Namn : Ante
Född : Hällsingland/Huddiksvall
Bor : I Sthlm sedan 12 år
Ålder : 17 (18 den 15 jan)
Gör : Går 3:e året i basketgymnasiet FKC och väntar på att jag ska bli upplyst.. :gsmile:
Tackar min gode vän Vizay för introduktionen av TA och alla dess sköna medlemmar :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|