return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 
Svenska folket

NooN
Tjenare, NooN här.

Nick: NooN
Namn: Robert
Ålder: 18
Bor: Roslagens Chicago
Producent/DJ?: Producent. Har en hel del namn.
Fav Producer(s) atm: Beam vs. Cyrus, Svenson & Gielen & Armin.
Lyssnar på: All sorts trance.

Love, Peace & Brotherhood
JayBee
Nick: JayBee

Namn: Jocke

Ålder: 19 (1984)

Bor: söder om söder

telefån nummer: 112

Favvo dj's/producers/projects mm: Svårt att säga för jag byter åsikt om det hela tiden

Sysslar med nu: Jobbar på golv

Min framtid: rycker in i lumpen senare i år.

Militär tjänst: Hemlighetslämpad, äsh ni kan väl få veta. jag ska vara dubbel agent i japan

Tid som trancare: typ i 1 år

Dj skills: jag har bara 1 timme och 10 minuters erfarenhet som dj men fan det var skit kul. om jag bara hadde råd&tid att göra det mer.

Undrar: varför jag får brev hem till mig där det står "till: Frida"
DJ_Laszlo
Laszlo

Kallas även Las, Lasseman och "Bög" av en polare som har ensamrätt på det namnet...har dock ingenting med min läggning att göra...är 110% hetero...för övrigt en mycket långsökt historia som bottnar 6 år bak i tiden...

Född på julafton 1982 i den lilla byn Vlahita i den ungersktalande delen av Rumänien (Szentegyháza är det ungerska namnet på byn). Ungerska är för övrigt också modersmålet. Kan inte ett jota på rumänska förutom ett gäng svordommar. Kom till Sverige när jag var 5 år och är glad för att få leva i detta vackra land. Ännu gladare nu när trancekulturen verkar fått ett även här uppe i norr. :)

Ska börja plugga på Växjö Universitet i slutet av augusti detta år - tvåårig utbildning i Datavetenskap & Medieteknologi. När jag slagit igenom som profesionell DJ och Marco V och Mauro Picotto får köra warmup sets på 30 minuter vardera innan mina spelningar så hoppas på jobb som programerare i framtiden vid sidan om jockandet. Som hobby alltså. :D

Inom den elektroniska musikgenren är det hardtrance, hardhouse, techtrance och progressive som gäller för min egen del. Finns en del softare som också är bra, men inte när det är alldeles för mycket melodiskt. Då blöder öronen. Så Ferry och AvB är allt annat än mina gudar. Favoriterna varierar - just nu ligger dock Marco V högt på listan. Picotto är kungen av kungarna. Cosmic Gate är också örongodis.

Förutom musiken är har jag följt mitt Montreal Canadiens och Manchester United i ned och uppförsbackar sedan barnsben. Lite fler uppförsbackar för Canadiens, medans det gått som på räls för vårt Glory Man United. Ruud Van Nistelroy for president!

Fyfan. Detta blev längre än planerat.

Skit i detta nu då det förmodligen ändå inte finns någon som läser :o
overgrow
Namn: Erik
Ålder: 20
Residence: Stockholm [flyttar snart]
Bästa gruppen just nu: Organ Donors
Framtiden: Skall plugga systemvetarprogrammet
[4 år] vid Lunds Universitet. Kommer bli soft. Nära till Copenhagen.
Tid som jag lyssnat på trance: Sedan födseln,
allt annat är förlossningsskador.
Åsikt om partydroger: Det många anledningar ATT testa knark..[iaf weed] vad är din?
Ogillar: Rabiata förbudsmänniskor.
Gillar: Cosa Nostra.
overgrow
Namn: Erik
Ålder: 20
Residence: Stockholm [flyttar snart]
Bästa gruppen just nu: Organ Donors
Framtiden: Skall plugga systemvetarprogrammet
[4 år] vid Lunds Universitet. Kommer bli soft. Nära till Copenhagen.
Tid som jag lyssnat på trance: Sedan födseln,
allt annat är förlossningsskador.
Åsikt om partydroger: Det många anledningar ATT testa knark..[iaf weed] vad är din?
Ogillar: Rabiata förbudsmänniskor.
Gillar: Att röka gräs ibland.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden