|
|
| A-Gren |
Tjena! Jag heter John.
Jag är 18 år.
Sysslar mycket med datorer, sport, jobb ( jag jobbar på en leksaksaffär, och en bensinstation) sen lite lite, väldigt lite skola...
Jag går Teknik-Data snart 3:e året, och har nyligen tagit körkort...
Det var lite om mig, Bara å fråga om ni undrar nått =P =) |
|
|
| St_Andrew |
Inte upptäckt detta fören nu men här har ni lite info om lilla mig:
Namn? Erik Englund
Bor? Örebro
Gör? Degar framför datorn samt spelar lite golf
Studerar? Ja
Jo men vad? Natur-sprint, Rudbecksskolan Örebro
Fin skola har jag hört....
Favorit DJ/Producent? Paul van Dyk
Favorit låt just nu? PvD - For an Angel (e-werk club mix)
Men vadå den är ju gammal?! Ja men det kommer nog aldrig att göras någe bättre, blir så glad av den juhe =)
Trance skill? Inte så mycket fortfarande ganska noob men jag lär mig mer o mer....
Planer just nu? Flytta till holland :P
Coolt jag med! Neh ska vi flytta dit tillsammans? Jo varför inte? Va bra då drar vi på en gång o skiter i detta :D |
|
|
| zomn |
Helt ny här på TA-forumen... kan vara en bra start att presentera sig för de Svenska folket här inne:
Nick: zomn
Namn: Ja - Kalle
Bor: I Malmö.
Gammal: Nej inte speciellt - 19 år.
Diggar: Allt Tiësto, Armin och Gabriel & Dresden rör vid... Kan inte få nog av de två sistnämnda för tillfället - ren magi. Lyssnar även gärna på House, Groove och RnB beroende på vilket humör man är på.
Hatar: Att trance-scenen är såpass liten i Sverige, jäkla tur Danmark ligger så nära. :)
Kan inte komma på så mycket mer som kan vara av intresse för er andra... bara till att fråga om nu någon annan kommer på något!
-zomn/kalle |
|
|
| chjo |
Hola
Mitt 3:e el. 4:e nick här. Inaktivitet och glömska största orsakerna till namnbyte.
Nuvarande nick iaf: chjo (kan jag inte glömma)
Namn: Christoffer
Född: Skövde 1977
Bor: Jönköping (Granne med JRE)
Jobbar: TeliaSonera (Kollege med JRE :))
Lyssnar på: Främst uplifting melodiös Trance. Tiesto, PvD, AvB, Corsten.. Marco V och Picotto funkar me.
Div: Dansar helst nykter, älskar laser..
Bästa "Live-act": Tiesto Live@Dutch Dimension 020202
Bästa Liveset: PvD - Cream, Rosemontagsrave, Love from above..
Vill helst va med om: Tiesto vs. PvD utomhusstadium concert.. vore fett som tusan!!!!
Peace |
|
|
| hustler |
Tjena tjena!
Namn:Hustler
Ålder:18
Kommer från:Danderyd, Norr om Stockholm.
Producent/DJ?: Nej du, bara en stor entusiast.
Favoritlåtar ATM:
Chicane-Love On The Run (Blank & Jones Mix)
BT-I Love You (BT Trance Mix)
Motorcycle-As The Rush Comes (Armin Van Buuren Mix)
Kyau Vs. Albert Damae-Velvet Morning (Mirco De Govia Mix)
Förövrigt har jag förståt att det är en smula tabu att ladda ner sin musik från nätet. Fullt förståligt för att man inte stödjer sina favorit artister i fråga. Att köpa skivor för mig är dock helt onödigt då jag först och främt inte har råd, varken är Dj eller producent eller samlar på trandce skivor.
Så, har du en bra FTP liggandes du vill dela med dig av så är det bara att hojta till!!
/Alex |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|