return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Trance Reviews - Januari/Februari 2005

Pheatus
quote:
Originally posted by CygnusX
Natural Signs begin ik steeds beter en beter te vinden. Die b-kant heb ik nog niet gehoord.

Natural Signs owned... just gekocht op Beatport :cool:
Vind ik stukken beter dan Lost Sequence (vond ik maar niets eigenlijk :rolleyes: )
Phortastic
* Alucard Presents the 49th Line - Blue on Blue (Octagens' Solid Dub / Hydroids' Dream Mix)

Dit is Disc 2 van blue on blue. Op disc 1 komt de original mix met nog een paar remixen waaronder een Espen Mix en een George Hales mix.
Octagens' Dub: pumping trance stormer! Wat een energie, i like it :eyes:
Octagen is een van de weinige trance producers die me toch nog regelmatig aanspreekt.
B-kant dan: hier hoor je voor het eerst de vocals van Jennifer Grimm, en ik moet zeggen die zijn zeer nice! Dit is een zeer laid-back trance remixje van Hydroid, maar tegelijkertijd ook zeer uplifting. Kvond de A-kant al niet slecht, maar dit ownt de A-kant toch wel. Heerlijke trance! :crazy:
Ik ben zeer benieuwd naar de Original mix van Alucard... Tot dan is deze Hydroid remix zeker de moeite!
CygnusX
quote:
Originally posted by Phortastic
* Alucard Presents the 49th Line - Blue on Blue (Octagens' Solid Dub / Hydroids' Dream Mix)

Dit is Disc 2 van blue on blue. Op disc 1 komt de original mix met nog een paar remixen waaronder een Espen Mix en een George Hales mix.
Octagens' Dub: pumping trance stormer! Wat een energie, i like it :eyes:
Octagen is een van de weinige trance producers die me toch nog regelmatig aanspreekt.
B-kant dan: hier hoor je voor het eerst de vocals van Jennifer Grimm, en ik moet zeggen die zijn zeer nice! Dit is een zeer laid-back trance remixje van Hydroid, maar tegelijkertijd ook zeer uplifting. Kvond de A-kant al niet slecht, maar dit ownt de A-kant toch wel. Heerlijke trance! :crazy:
Ik ben zeer benieuwd naar de Original mix van Alucard... Tot dan is deze Hydroid remix zeker de moeite!

Die wou ik hier ook nog toevoegen vandaag, voorlopig heb ik enkel de Hydroid Remix gehoord en die is inderdaad heerlijk :)
Phortastic
* Saltwater - Serenity (Alphazone Remix / Tom Porcell Remix)

Uit op Zenith Records soon.
A-kant: gelijkaardig met hun remix van The Legacy, maar het doet me toch veel minder. Klinkt te standaard, te voorspelbaar, melodie vind ik ook niet geweldig, bassline ook niet. No way near hun remix van the legacy...
Of deze stijl van trance zegt me niet meer zoveel als toen in 2003, dat kan ook. Alhoewel ik hun remix van The Legacy nog steeds bom vind!
B-kant: heel andere opbouw dan de alphazone remix. Deze mix ligt me veel beter dan de alphazone mix. Porcell laat de melodie beter tot zen recht komen, waardoor het me meer raakt. Het is ook een iets minder harde versie van Serenity.
Porcell remix > Alphazone remix.
Phortastic
* Silent Electra - For This Moment (Jochen Miller Remix) / Headliner

A-kant: OMFG :crazy:
wat een vette, ietswat naar de hardtrance leunende, trance boem !!
ongelooflijke vette bassline en vette melodie. dit wil ik live horen in een club, en wel asap!
B-kant: drekt terug omdraaien en opnieuw naar de A-kant luisteren !

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium