|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
moet die nog es checken.. het origineel valt goed mee, afgezien van de typische mcprog tjingel tjangel. |
Zoals altijd bij Santiago draait het allemaal om de basslijn :cool: |
|
|
| Phortastic |
* Mirco De Govia and Ronski Speed - Asarja (Mirco De Govia Mix)
Not bad, not bad at all, typisch uplifting nummertje, met veel melodie zoals we van Mirco gewoon zijn. Niet zen sterkste nummer, maar zeker ni slecht. 7.5/10
* Mirco De Govia and Ronski Speed - Asarja (Ronski Speed Mix)
Klink nagenoeg hetzelfde, alleen vind ik Mirco's mix toch iets beter, Mirco weet meer emotie te creëren in zen mix imo.
Het gedeelte na de break vind ik bij Mirco beter. 6/10
* Fractal Structure - Natural Signs
follow-up to lost sequence. Is niet slecht vind ik. Vooral de 2de break na ongeveer 6 min vind ik wel nice. Maar klinkt wat te standaard, hebben we al veel te vaak gehoord zo een tracks. 6.5/10
* Fractal Structure - A Feeling To Remember
B-kant is de beste vind ik, lekker driving trance trackje. Zeer nice, bassline is goed, nice melodie. 7.5/10
Al bij al wel lang ni zo goed als Lost sequence...
Als zen volgende release ook niet al te speciaal is, is het een 1dagsvlieg vrees ik :sadgreen: |
|
|
| CygnusX |
Solarstone - Eastern Sea
Superkippenvelnummer! :) Combineer het zomerse gevoel van '7 Cities' met de catchyness van 'Solarcoaster' en je hebt 'Eastern Sea'. Solarstone is terug op hun oude topniveau met dit nummer. Vorige week had ik van iemand een sample gekregen en ondertussen is het nummer dus uitgelekt en staat het al massaal op dc-hubs en mp3-websites (wat spijtig is eigenlijk omdat een officiële release nog niet in zicht is).
9/10 en voorlopig mijn nummer 1 van 2005
Edit/Correctie : Ik zie net dat er in New Releases een thread over is gemaakt en dat Greenwave het deze avond in zijn radioshow gedraaid heeft. Je kan die set downloaden in de tracklistthread.
Edit : Sample |
|
|
| Freezel |
| Phortastic: Ik vind de nieuwe nummers van Fractal Structure ook goed :) Tis gelukkig anders dan Lost Sequence. Je ziet veel producers die doorgaan op een dezelfde sound, wat na een tijd saai kan worden, heeft deze belg gelukkig niet gedaan ;) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Freezel
Phortastic: Ik vind de nieuwe nummers van Fractal Structure ook goed :) Tis gelukkig anders dan Lost Sequence. Je ziet veel producers die doorgaan op een dezelfde sound, wat na een tijd saai kan worden, heeft deze belg gelukkig niet gedaan ;) |
Natural Signs begin ik steeds beter en beter te vinden. Die b-kant heb ik nog niet gehoord. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|