return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Trance Reviews - Januari/Februari 2005

djcresto
hier...
CygnusX
Goed dat ge dit threadje gemaakt hebt, Gert ;)

Yes - Owner Of A Lonely Heart (Max Graham Sidechain Remix)
Trancy/Proggy remake van een dikke rock-hit uit mijn geboortejaar ('83). Eerst vond ik het idee wat gek, maar nu luister ik er regelmatig naar. De originele instrumenten en vocals zijn behouden. Het zou me niet verwonderen als deze het commercieel goed gaat doen.
8/10

PS: Volgens MixMag November 2004 zou Armin deze gaan remixen, weet iemand hier meer over?

Kompressor - Black Onyx (Green Martian Remix)
Al een paar keer vermeld in 'Right Now'. Stevige, duistere hardtrance, die gegarandeerd brokken gaat maken op menige dansvloeren. In de stijl van 'Green Martian - Ladies & Gentlemen', maar een pak beter imo. Rond de 6e minuut breekt de hel helemaal los.
8/10
Real
Nick Thompson - Spice Fire
Maandag 24/1 wordt deze gereleased op ColdHarbour selections vol. 4 van Markus Schulz. Het is progressive trance, hoewel de BPM wel redelijk hoog ligt :).
De piano-melodie is simpel, maar tegelijk ook enorm heerlijk. Een zéér catchy plaat.
9/10

EnMass - Beyond Horizon/Needle Damage
Beyond horizon is een energetic/uplifting trancer van EnMass. De eerste helft van de plaat is zeer melodisch, tegen het einde krijg je een stevige zwevende buildup :crazy:
Needle damage vind ik persoonlijk iets beter. Deze is veel rustiger dan Beyond Horizon (in tegenstelling tot wat de titel eigenlijk doet vermoeden .. ) De melodie is ook hier enorm simpel, maar catchy. Deze plaat is misschien wat "langdradig" voor sommigen, aangezien er niet echt een opbouw in zit.

Beyond Horizon 7,5/10
Needle Damage 8/10

Andain - Beautiful Things (Markus Schulz's Shadows Of Coldharbour Remix)
Heeft deze nog uitleg nodig? Zalige track, enorm sterke remix van Beautiful Things. Dat deze maar snel in de rekken ligt :)
9/10

Fred Baker vs Nyram - Confirmation
Al iets langer bekend. Dé revelatie van Tiesto In Concert (naast Phynn - Lucid :) ) Iedereen kent deze al, dus geen introductie nodig.
9/10

Duende - Amor De Dios
Een heerlijke melodische plaat van Duende. Misschien een beetje "cheesy". Het zou zo in ASOT passen/gepast hebben :(, me dunkt. :toothless
Er is ook een jet set remix die ik niet al te sterk vind.
Original: 8/10
Jet Set Remix: 5,5/10
Phortastic
die Jet Set Remix is gewoon Duende zelf hoor :)
En kvind de remix persoonlijk beter eigenlijk :)
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Real
Nick Thompson - Spice Fire
Maandag 24/1 wordt deze gereleased

Hey, was da vandaag nie da 'From Here To Nowhere' uitkwam, of heel dat album?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium