return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Wat is je favoriete genre binnen EDM ?

dj Zevan
progressive house/trance kan mij het meeste boeien (incl prog breaks, gelijk jasper al zei, maar dit hoort voor mij hier volledig bij)
sinds n 3tal jaar ben ik meer naar dit genre beginnen luisteren en sinds een jaar heb ik resoluut hiervoor gekozen, ladyblue is de laatste tranceplaat waarvan ik kippevel kreeg, sinds toen is het serieus bergaf gegaan kwa trance voor mij en heeft progressive de bovenhand genomen
op de 2de plaats komt ambient, het pure melodische en emotionele blijft natuurlijk nog heel fel aanspreken
TOR
ik hou van alle subgenres, behalve hardcore.. over industrial kan ik niks zeggen, want daar ken ik niks van :p

trance boeit me nog steeds het meest, omdat het alles heeft wat ik zoek in muziek: emotie en energie. techno en drum'n'bass vind ik bijvoorbeeld zeer goed, maar die genres raken geen gevoelige snaar. bij progressive is het dan vaker omgekeerd, daar ontbreekt het soms aan energie naar mijn gevoel.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by TOR
ik hou van alle subgenres, behalve hardcore.. over industrial kan ik niks zeggen, want daar ken ik niks van :p

Als je hardcore te hard vind dan zal je industrial waarschijnlijk ook ni zo denderend vinden, maar ligt het aan iets anders dan miss wel ;)
TOR
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Als je hardcore te hard vind dan zal je industrial waarschijnlijk ook ni zo denderend vinden, maar ligt het aan iets anders dan miss wel ;)

het is moeilijk uit te leggen.. ik vind het tempo gewoon te snel voor 4/4 kicks. de sound boeit me ook niet zo.. bij drum'n'bass zit je met hetzelfde tempo, maar dan heb je complexere percussiepatronen en dieper, warmer geluid.
Pumaz
Progressive house, maar dat wisten jullie al :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium