|
|
| Kaidreas |
| ikkeuuuuuuuuuh, ma dat had ik al op te tegen tor gezegd dacht ik... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Na het tegenvallende Te heb ik echt zin om te gaan, zeker omdat het maar 4€ inkom is voor middernacht! Enzo vaak zien we Holden nu ook niet in Belgie, dus... |
+1
normaal gezien kan ik bij iemand op kot slapen, dus naar alle waarschijnlijkheid ben ik hierbij. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ikkeuuuuuuuuuh, ma dat had ik al op te tegen tor gezegd dacht ik... |
Trein of voiture?
Want kheb ni veel zin om alleen tot in Brussel te treinen en weer terug, zeker niet omdat ik de Fuse totaal ni weet liggen... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Trein of voiture?
Want kheb ni veel zin om alleen tot in Brussel te treinen en weer terug, zeker niet omdat ik de Fuse totaal ni weet liggen... |
plan staat op site zelf van fuse, fs op 10 minuten stappen vant zuid, ge gaat wel naar ASTA met den trein, ma na de Fuse met trein, hoh maar. No Offence J. ma u redenering slaat echt op de klote :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
plan staat op site zelf van fuse, fs op 10 minuten stappen vant zuid, ge gaat wel naar holland met den trein, ma na de fuse met trein, hoh maar. No Offence J. ma u redenering slaat echt op de klote :conf: |
Ik ben nog nooit naar Holland met de trein geweest ;)
En het gaat me niet om de trein nemen, het gaat me om ALLEEN de trein te nemen. Geen zin om op m'n eentje heel de verplaatsing te doen en daar in nachtelijk Brussel wat rond te hossen zonder er ooit geweest te zijn... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|