return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
RootSpirit Online Radio

Real
Elleuw :o

Ik wil hier efkes RootSpirit Radio komen promoten. Tis een nieuwe be/nl internetradio. Alle soorten EDM worden er gedraaid, maar op de moment vooral Trance & Techno. :eyespop:
Om een ideetje te geven, dit zijn de laatste sets die uitgezonden werden:
Phynn - In The Mix
Jordan - Trance at Home
Dimitri - Dj2Dj at Chill Out
Kosmik - Dj2Dj at Chill Out
Fred (frednova? :conf: ) - Dj2Dj at Chill Out

Het eerste wat ik hier kom doen is: luisteraars ronsele :D Een nieuw radiostation heeft natuurlijk niet vanaf de eerste dag 150 luisteraars, dus ik kom vragen om es moeite te doen om af en toe te luistere :) Als ge het goed vindt, wees niet te lui om er wa reclame voor te maken :)

Het tweede wat ik kom doen: er zijn nog DJ's nodig ! De wekelijkse schedule is nog lang niet vol. Het zou handig zijn als er wa mensen "resident" kunnen worden; dus wekelijks een setje LIVE streamen. Er is ook de mogelijkheid om een vooraf opgenomen setje te uploaden op een ftp, die wordt dan in de playlist gezet. Als ge interesse hebt om DJ te worden, kom es kijken op het irc channel: irc://kryten.fl.us.darkmyst.org/rootspirit-radio . Als ge geen mIRC ofzo hebt, druk gewoon op "Chat" op de site

De site is: http://radio.rootspirit.com/
Rechtstreekse stream: http://radio.rootspirit.com:8000/listen.pls

Denk er es over na he mensen :)

EDIT: ochja ik draai elke dinsdag 20h-22h :)
Pumaz
Ik ben niet echt op zoek naar een vaste show, maar ik wil wel een mixje af en toe eens uploaden als da mag?

Het gaat dus om progressive house wel, weet ni of da goed is?
Real
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ben niet echt op zoek naar een vaste show, maar ik wil wel een mixje af en toe eens uploaden als da mag?

Het gaat dus om progressive house wel, weet ni of da goed is?

Ja natuurlijk :) Kheb u een pm gestuurd met de ftp.

Liefst in 128kbps .mp3, desnoods 96kbps... Geen .ogg ofzo :)
Pheatus
Als ge wilt upload ik ook af en toe es een mixje.
Welke genre liefst? Trance? Of ook eens nen retro mix (met niet enkel trance-retro wel te verstaan).

Greetz
Pheatus
Jasperovitsj
Funny, khad een week of 3 geleden ook een mail gestuurd toen ik op de site las dat ze nog DJ's zochten, maar nooit geen antwoord gekregen. :)
Ik kan wel ni Live streamen, dus resident kan ik al ni worden, maar als ge wilt kan ik ook gerust af en toe wat progressive setjes uppen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium