|
|
| dj Zevan |
| inderdaad, misschien ook gemakkelijker om dan dj's te selecteren voor eventuele toekomstige beta-parties |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
inderdaad, misschien ook gemakkelijker om dan dj's te selecteren voor eventuele toekomstige beta-parties |
You read my mind :) |
|
|
| Dj LPG |
| Ik wil ook wel af en toe een setje uploaden maar dan wel na de examens:D Mss dat ik ook kan livestreamen, maar ik weet niet wat daar allemaal voor nodig is enzow... Dus als je me wat meer uitleg kan geven, PM je maar;) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ik wil ook wel af en toe een setje uploaden maar dan wel na de examens:D Mss dat ik ook kan livestreamen, maar ik weet niet wat daar allemaal voor nodig is enzow... Dus als je me wat meer uitleg kan geven, PM je maar;) |
Kom eens op irc op een avondje als ge tijd hebt. Tis in principe niet moeilijk, de shoutcast winamp-plugin hebt ge nodig, en uw mengpaneel moet verbonden zijn met uw Line-In.
De rest van den uitleg krijgt ge dan wel op irc. Contacteer Roffy, Noizz, Martinus of mij daar dan efkes :)
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik wil wel live streamen, maar voor de zekerheid dat de stream niet uitvalt, zal dat 96kbps zijn vrees'k. |
Dan is het maar zo ...:)
Tzelfde voor u, kom eens op irc als ge tijd hebt :D
Al die anderen: check uw pm's voor de ftp :)
EDIT: dat BeTa uurtje lijkt me idd wel een schitterend idee. Zo kan iedereen eens zijn "kunsten" tonen :) |
|
|
| dj Zevan |
Zijn er bepaalde voorwaarden voor het uploaden van setjes, buiten dan de 128kbps?
zoals bvb n set van 1u opdelen in 2x30min en zo uploaden, of mogen we n set van 1u ineens uploaden?
mogen ook mixen van 80min of liefst van 60min of 90min?
moeten de setjes op de kop 60min zijn, of best n half minuutje korter, mogen ze ook iets langer, bvb 1min ofzo, zijn dan 60min?
zit er om t half uur iets vorm van reclame tussen of om het uur? (sorry, ken niks van die internet radios of daar ook iets reclame of dergelijks in voorkomt)
ik weet t, t zijn wsch domme vragen, maar k had t toch graag geweten |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|