return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Wanneer begon EDM voor je?

TOR
1993: eerste stappen in de wereld van EDM

1994 - 1996: hardcore

eind 1996 - nu: voornamelijk trance (in al zijn subgenres)
FUSyke
Het valt mij op dat er toch veel mensen zijn die vroeger naar Hardcore hebben geluisterd
Pheatus
ik ben dus echt slecht in onthouden van jaartallen. Maar kweet nog dat ik vroeger sterk geïnteresseerd was in opkomende elektronische muziek.
Ik herinner mij nog dat ik in de muziek les op school een liedje hoorde gemaakt door Kraftwerk. Best wel cool. Daarna weet ik niet meer precies naar wat ik luisterde, maar ik weet nog dat we op het voetbal zaten praten over een zalig nummer: Push - Universal Nation (origineel, I know :o ). Sindsdien was ik gebeten door elektronische muziek, mede door het feit dat ik al m'n ganse leven een keyboard enzo heb.
Pumaz
quote:
Originally posted by Pheatus
Sindsdien was ik gebeten door elektronische muziek, mede door het feit dat ik al m'n ganse leven een keyboard enzo heb.

Hehe ik ook, van mijn 4 jaar :)
Icone
Bij mij is't allemaal begonnen met de Serious Beats en Solid Sounds series anno 1995-1996... Maar toen kocht ik ook nog veel spullen die nog ouder waren, van begin jaren '90. Eén van de oudste cd's da ik heb is dan bvb Serious Beats 9 (1993).

En altijd alles wa ik leuk vond opnemen van RGR om later te gaan zoeken op CD'kes in de Free Record Shop of Audiogalaxy (stoute ik) ;-)

Sedert dien vanalles gekocht, waaronder heel veel van de Trancemaster, World Of Trance, XTC Trax, Bonza Trance Progressive en andere series... Tot eigenlijk zo'n 3 jaar terug, dan is mijn aandacht van de huidige trance STERK beginnen afzwakken.

Momenteel koop ik slechts nu en dan eens iets... Meestal zoek ik het wel eerst op om te zien of het de moeite is, anders (en spijtig genoeg nu meestal): prullebak.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium