return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Wanneer begon EDM voor je?

Nabistai
De eerste groepen die ik mij herinner zijn Prodigy, Pat Krimson, Absolom, Technotronic, 2 brothers on the 4th floor, snap, felix, 2unlimited. En laten we 'eins zwei polizei' ni vergeten :p Daarvoor Metallica, Rage against the machine etc. Eind jaren 80 into EDM dus.
lost_in_trance
Ik weet niet precies voor EDM maar voor electronishe muziek, dat is tijdens de jaren 80 met Depeche Mode of New Order,..
FUSyke
Bij mij begon het op mijn 13-14de met 2 Unlimited, Hit Box en andere commerciele cd's. Van mijn 15 tot mijn 18 luisterde ik naar Jump & Hardcore. Op mijn 19de ben ik een jaartje overgeschakeld op Techno en vanaf mijn 20jaar tot nu is het Trance! De afgelopen 2 maand was ik wel wat terug aan het zoeken naar een subgenre van Trance dat me aansprak en dj's die mij echt konden overtuigen. Een tijdje heb ik er geen gevonden en moest ik terugvallen op de vaste stevige waarden zoals Armin, M.I.K.E., PvD ... Freezel zijn setjes kunnen mij ook bekoren. Nu heb ik na lang zoeken mijn richting eindelijk gevonden: stevige & uplifting Trance met de nadruk op stevig:p De cd's van Gatecrasher & Ahead kunnen mij totaal doen flippen:crazy: Zie daarom ook mijn avater;) Voor lekkere Gatecrasher-setjes zie http://www.globalclubbing.ru/mp3.html
Pumaz
Gatecrasher bestaat niet meer, het noemt nu gewoon Crasher ;)

De club toch :toothless
FUSyke
quote:
Originally posted by Pumaz
Gatecrasher bestaat niet meer, het noemt nu gewoon Crasher ;)

De club toch :toothless

I know;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium