|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Gladius
hah, toen was je 8 jaar ofzow? |
Yep, had veel oudere vrienden die bandjes gaven :) Verder ook kennissen en familie die bandjes en cd's hadden :D |
|
|
| lievez |
ik was vrij jong, weet niet meer hoeveel ik was maar ik schat ook zo'n 9 a 10 jaar toen ik cassetjes kreeg van mijn moeder haar jongere broers die House Party cds op cassette zette enzo. Een van mijn eerste CD's zijn euhm... Serious Beats 6 dacht ik met YDR - Animals en Thunderdome 2.
Heb eerst zo'n "house" EDM periode gehad
dan meer hardcore :disbelief
en dan via internet tot trance e.d. beland :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Yep, had veel oudere vrienden die bandjes gaven :) Verder ook kennissen en familie die bandjes en cd's hadden :D |
Zo was het bij mij ook begonnen :)
Een neef van mij probeert trouwens nog steeds zijn funky breaks aan te smeren :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nyah
Na lang zoeken en onder een hoop stof volgende cd's teruggevonden: cappella (u got 2 know-album) en turn up the bass (megamix-93), ik weet zeker dat ik ook ooit n cd gehad heb van 2 unlimited en 2 brothers on the 4th floor, ma waar die zijn.. :conf: ik wil ze wel nog eens beluisteren, dus ga er nog eens achter zoeken ;)
dat liedje van 2unlimited - faces, brengt me wel altijd terug naar mijn (euh) jonge jeugdjaren :tongue2 |
van 2 brothers on the 4th floor had ik ook alle singles, vond ik echt super. Nu klinken die producties echt oud. Enkel cappela kan de tand des tijds een beetje doorstaan imo. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
van 2 brothers on the 4th floor had ik ook alle singles, vond ik echt super. Nu klinken die producties echt oud. Enkel cappela kan de tand des tijds een beetje doorstaan imo. |
Wat met The Prodigy "No Good (Start To Dance)" en "Voodoo People". Ik vind die nummers nog altijd gestoord zalige tracks |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|