return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Wanneer begon EDM voor je?

Freezel
quote:
Originally posted by Pumaz
Bedoel je niet eind jaren tachtig? :conf: :p

Dat bedoel ik ka, is ook al zo lang geleden :p
Gladius
quote:
Originally posted by Freezel
Dat bedoel ik ka, is ook al zo lang geleden :p

hah, toen was je 8 jaar ofzow?
Phortastic
Ik ben van kleins af aan altijd fan geweest van Michael Jackson. Mijn eerste CD was dan ook "Michael Jackson - Dangerous (1991)".
Ik had die CD gekregen van men nonkel :)
Ik was toen een jaar of 10-11 schat ik en ieder keer als het mijn verjaardag was of kerstmis ofzo vroeg ik me weer een CD van Michael Jackson tot ik ze na een tijd allemaal had :D
Ik geloof dat men 2de CD Bad was, toen Off the Wall, toen thriller.
Dat waren ze allemaal op dat moment :)
Ik ben toen redelijk lang fan gebleven van Michael Jackson tot men 16de ofzo schat ik, en toen begon ik ook naar rap en hiphop te luisteren. Eminem, Dre, snoop dogg, DMX, ....
Dat heeft dan ongeveer 2 a 3 jaar geduurd schat ik en toen begon ik trance te apprecieren. Eerst via de commerciele weg (Mixmania, clubsystems), daarna meer de hardere stuff (hardhouse, daarna hardtrance: Tunnel trance force, Dj networx) en zo uiteindelijk bij retro gekomen :D
Toen vrijwel gelijktijdig ook echt trance beginnen ontdekken (Tiesto fan) en andere Djs. En nu de laatste 12, 18 maanden progressive, house, elektro. Enkel echte techno en hardcore stoten me af.

Dus zoals je ziet een serieus evolutie in allerlei genres :)
Maar het gekke is dat ik bijna alle genres die ik doorkruist heb nog steeds goed vind. Bijvoorbeeld Michael Jackson vind ik nog goed, alhoewel ik er niet meer naar luister thuis.
Enkel Eminem en hardhouse vind ik niet meer zo goed.
dj Zevan
blijkbaar niet de enigste hier
mijn eerste cds:
2 Unlimited - No Limits full cd
een of andere Hit Box en Dance XXL

en dance opera van bij t begin
Nyah
Na lang zoeken en onder een hoop stof volgende cd's teruggevonden: cappella (u got 2 know-album) en turn up the bass (megamix-93), ik weet zeker dat ik ook ooit n cd gehad heb van 2 unlimited en 2 brothers on the 4th floor, ma waar die zijn.. :conf: ik wil ze wel nog eens beluisteren, dus ga er nog eens achter zoeken ;)
dat liedje van 2unlimited - faces, brengt me wel altijd terug naar mijn (euh) jonge jeugdjaren :tongue2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium