return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Wanneer begon EDM voor je?

Dark Apostle
In de jaren tachtig met synthesizer, tegen de jaren 90 met Euro-House/ Dance: 2 Unlimited, etc
FUSyke
2 Unlimited:)
Kaidreas
echte trance.
club system 16
eerste track: yves deruyter-the rebel... nog altijd een vette plaat.
Jasperovitsj
Eerst rond m'n 12de een rockperiode gehad (REM, Oasis op hun hoogtepunt), en dan stilaan - door het uitgaan naar de eerste fuifkes - dance muziek beginnen apprecieren. Dan Top Hits 97 gekocht omdat er 2 nummers opstonden die ik absoluut geweldig vond, namelijk Fiocco - Afflitto en Natural Born Deejays - A Good Day. En vanaf dan is de bal aan het rollen gegaan en bleef ik meer en meer dance ontdekken. Ik had toen ook enkele vrienden die naar Hardcore luisterden, dus ik heb dat ook even uitgeprobeerd, maar uiteindelijk zei me dat niks. En dan terug meer en meer dance beginnen beluisteren, en mijn smaak is dan meer en meer naar trance geėvolueerd. Ondertussen ook nog uitstapjes gemaakt naar House (I still love Ian Pooley! :p) en techno, maar uiteindelijk heb ik mezelf gevonden in progressive een jaar of 2 geleden...
Gladius
hm echten trance bij mij pas 2001 ofzow. kzou begot niet weten met welke nummers, kweet wel nog dak in m'n beginperiode heeel veel van tiėsto downloade (ahhh audiogalaxy, waar zijn de tijden)

:edit: i'm a genious!! kheb via de verkenner gecheckt welke m'n oudste mp3's zijn, en zo gezocht naar de eerste tranceplaat dertusse. Het blijkt Gouryella - gouryella te zijn, op 22/07/'99 =), wat natuurlijk niet wil zeggen dat EDM toen begon voor mij...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium