return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd

Jasperovitsj
Voor onze volgende Beta Party hebben we ook deze keer medewerkers nodig! We hebben de mogelijkheid om in de Rector de bar zelf te doen, en in ruil daarvoor krijgen we 1/3de van de drankomzet. Aangezien al een paar Beta's hadden aangeboden om de bar te doen hebben we dat aanbod ook aangenomen! Er is wel nog geen concrete tijdsplanning opgesteld ofzo, maar geef vorlopig al je naam op indien je op de Beta Party achter de bar wilt staan, en ook ineens voor hoelang je dat zou willen doen! :)

We zoeken ook enkele mensen die een website, flyers en affiches mee kunnen en willen ontwerpen en online smijten. Dus zie je dat zitten, geef je naam ook gerust op! :)

EDIT: Ik wil gerust een uurke of 2 achter de bar staan. :)
Pheatus
jah, kben ier weer ze :p
kwil precies overal helpen :o

Maar als er een website, flyer en affiche moet gemaakt zijn dan meld ik me héél graag aan. Kdoe momenteel veel zo'n dingen, in bijberoep zelfs.

Paar voorbeeldjes:
Binnenkort op pheatus.be:
Pheatus V2.

Onlangs gemaakt:
Affiche van lanparty: LANside
Flyer daarvan: LANside

Bon, genoeg reclame gemaakt :clown:

Kwil maw gerust meehelpen met paar mensen. :p

Greetz
Pheatus
Xilver
Ik hou me wel bezig met site en ontwerp, als da goed is.

EDIT: Of Pheatus, ziet ge da zitten om samen te werken? We hebben alletwee ervaring in die dingen he, gezien we alletwee MCT hebben gedaan, en hetzelfde als beroep doen :)
Pumaz
Ola concurrentie :D

Anders maken de geïntreseerden elk een flyer en gebruiken we de beste of zo... kan niet echt inzien dat samenwerken aan zoiets simpel is.
Xilver
Zie edit in vorige post ;) We hebben op school al samengewerkt aan zulke dingen, dus da lukt wel :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium