return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd

Eagle`
flits hier zo ineens partyboy door mijne kop met zen bunnyoren in zijne string

Alsk er zo is over napeis artoos gebt nog wa weg van diee gast :p
Kaidreas
misschien kunnen we wel volk lokken als ik strip.
gert is er een paal aanwezig in die keet? :toothless
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
radio-reclame

ik denk dat we voor dit onderdeel mss wel kunnen rekenen op Elof en Hans van Topradio.. maar daar zou ik mee wachten tot een paar weken vóór het feest plaatsvindt. het heeft geen zin om daar nu al mee te beginnen.

zoiets lukt misschien ook beter met een officieel anthem dat kan helpen bij de identificatie van het feest.. hint, hint :p

een radiospot is natuurlijk eveneens een zeer effectief medium, maar het prijskaartje daarvan loopt dan mss te hoog op..
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
ik denk dat we voor dit onderdeel mss wel kunnen rekenen op Elof en Hans van Topradio.. maar daar zou ik mee wachten tot een paar weken vóór het feest plaatsvindt. het heeft geen zin om daar nu al mee te beginnen.

zoiets lukt misschien ook beter met een officieel anthem dat kan helpen bij de identificatie van het feest.. hint, hint :p

een radiospot is natuurlijk eveneens een zeer effectief medium, maar het prijskaartje daarvan loopt dan mss te hoog op..

Een spot lijkt me ook wat overdreven, maar een paar vernoemingen op Rotationz en Elof's show in de weken voor de party - en eventueel ook een vermelding op de websites - zou al héél mooi zijn! :)

Gert heeft Hans al gecontacteerd, misschien kan jij of Jack Elof contacteren? Jullie hebben de beste relatie met hem...;)
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gert heeft Hans al gecontacteerd, misschien kan jij of Jack Elof contacteren? Jullie hebben de beste relatie met hem...;)

zoals ik al zei, is het naar mijn mening nu nog net iets te vroeg..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium