|
|
| djcresto |
Voila,
De locatie en de datum voor de beta party ligt vast.
Ze gaat door op zaterdag 2 april in fuifzaal De Rector in Gent.
De zaal is gelegen nabij de overpoort en is ongeveer 10 minuten wandelen van tstation. Met de auto is de zaal ook vlot bereikbaar. E17 afrit gent centrum, centrum volgen en dan zijde er bijna (denk ik).
De avond zelf doen we waarschijnlijk ook de toog. Je mag je hier opgeven voor hulp.
Ook voor de dj's staan we natuurlijk zelf in. Dus DJ's onder jullie meld je hier aan. Enige ervaring is best wel vereist. Een groot aantal trainwrecks op een avond is niet bevorderlijk voor de sfeer. Gezien het grote aantal DJ's hier zullen we ergens moeten selecteren vrees ik. Het idee bestond ook om back2back sets te doen. Ken je ook een goede trance dj die gratis wil komen draaien schrijf het hier ook maar neer ;) :p Een trouwe beta heeft natuurlijk een streepje voor... |
|
|
| Pumaz |
Aangezien dit een trance feest moet worden meld ik mij niet als dj maar wél als lj :D
Of heb ik de vorige keer iets mis gedaan? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
En ter informatie voor de DJ's, dit is de setup die je daar mag verwachten:
*DJ Monitor
Limitpro 300watt
*Discobar
1 rodec mengpaneel BX-9
1 dubbele cd-speler Denom DM-1800F
2 platenspelers Techics SL-1200MK2
Dus maar heel basic CD-speler, hopelijk is dat geen probleem. Eventueel kan ik wel mijn Stanton CDJ's meenemen, maar dat zijn nog geen Pioneers en ze voelen ook compleet anders aan, dus ik betwijfel of je daar iets aan hebt...
De rest van de klank en belichting vindt je op:
www.fuifzaal.be/klank en www.fuifzaal.be/licht
Ow ja, als je dus met iemand een gelegenheidsDJ-duo kan of wil vormen op de BETA-party, zet dat hier dan al meteen bij in het topic. Als er niet genoeg interesse is laten we dat plan varen, maar bedenk wel dat back 2 backs ervoor gaan zorgen dat er meer mensen kunnen draaien! En zet er ook liefst bij welke stijl je zoal speelt of wilt spelen, dan is er ook een zicht op wie we wanneer op de avond kunnen zetten. :)
Bij deze meldt ik mezelf ook aan om samen met Xilver een back 2 back te doen met alleen trance Classics! :)
(Als Tom da nog steeds ziet zitten of course :p ) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bij deze meldt ik mezelf ook aan om samen met Xilver een back 2 back te doen met alleen trance Classics! :)
(Als Tom da nog steeds ziet zitten of course :p ) |
Ik zie da zeker zitten :) Maar gaan we ons beperken tot enkel classics? Ik zou graag toch een paar recente trance-knallerkes ertussen gooien ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik zie da zeker zitten :) Maar gaan we ons beperken tot enkel classics? Ik zou graag toch een paar recente trance-knallerkes ertussen gooien ;) |
Dunno, tis de vraag of we al überhaupt gaan kunnen draaien ;)
Maar ik dacht dat toch alle DJ's op de avond de recente knallers erdoor zouden willen jagen, dus een classics-only set leek me dan wel is een leuke afwisseling. En ja, platen van 2 jaar geleden kunnen vor mij evengoed classics zijn :p
Maar we zien wel I guess? :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|