|
|
| Belgian Bonzai |
Of moet ik een keer een setje in mekaar prutsen? Dat zou dan wel Mixmeisterwerk worden, want mixen kan ik voorlopig voor geen fluit.:toothless .
En d'er is al uplifting dus jah.
edit, 't zou feitelijk al te belachelijk zijn, ik zie me al staan, heel den tijd uitsluitend bezig met de eq. |
|
|
| Jasperovitsj |
Voor er hier te veel wordt gespeculeerd en afgesproken:
Teknasia wou ook draaien op de party, maar hij is uiteindelijk afgevallen ten koste van Sunset. Aangezien die nu afzegt leek het mij niet meer dan logisch dat Teknasia - als hij nog wil en kan - de plaats van Sunset inneemt. Dus even zijn antwoord afwachten eerst. Kan of wil hij niet meer, dan kunnen we nog eens zien hoe we Sunset's afwezigheid kunnen opvullen :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
probleem is dat je dan met een vreemde overgang zit tussen house en banging uplifting trance.
persoonlijk zou ik gewoon de draaitijden iets verlengen. iets in die trant:
21.00 – 22.30: Pooley vs. Desperatozz (house/groove)
22.30 – 23.45: Pheatus (TA productions only)
23.45 – 01.00: Fred Nova (trance)
01.00 – 02.45: Bax vs. Freezel (trance)
02.45 – 04.30: TCX vs. Vega (trance classics)
04.30 – END: Eagle vs. Tiger (uplifting trance)
tenzij er kandidaat-invallers zijn natuurlijk (Zevan? :)) |
ja k den overgang van house/groove, na uplifting/psy/techy is misschien ni ideaal. Qua soit toch bedankt, alleen spijtig voor men vrienden dan, ma ik vrees er voor dak die ni ga kunnen overtuigen om daar minumum tot 4.30 te blijve :( |
|
|
| Kaidreas |
| ^ge weet maar nooit, als het wat plezant is enz... |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| idd ... en met ewa geluk toch een paar schoon vrouwkes aanwezig (buiten de beta-madamme e :p) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|