|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
*Negeert elke verdere gefrustreerde commentaar met betrekkig tot zijn zus* |
Jasper, je kan er echt niet over zwijgen hé, sebiet gaan we nog vanalles denken :p
bon waar blijft dat schaap met hare lolly nu? |
|
|
| Jasperovitsj |
| *Negeert nog harder* |
|
|
| Eagle` |
Zeg ik en tiger hadden nog en kleine opmerking:
ik weet de affichen en zo zen al gedrukt, mo kunde die uren ni wa opschuiven ofzo, alle ik bedoel mo, wij 2 total n00bzors moete daar begot om 4 nalf beginnen ofziet. Ik vraag me af of ter dan nog iemand binne in die zaal zit :conf: Normaal zouden mijn vrienden afkomen, ma of die kunnen gearsed worden om daar tot 4.30 te blijven wachten om na ons te komen lette, da is wa teveel van tgoeie peisk :/ |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Daar komde nou net een beetje te laat met af hé... :s
In de thread toen hadden jullie expliciet gevraagd om laat op de avond te mogen draaien, en dat kwam best goed uit, aangezien de line-up echt wel puzzelwerk was deze keer. Daarom is het echt absoluut niet makkelijk om alles gewoon wat op te schuiven...
Plus, om 4u30 zal er echt nog wel een hoop BETA-volk zijn, en hopelijk nog veel anderen. Dus ge zult echt niet voor een lege zaal moeten draaien. :)
Nu ja, moest er een DJ of DJ's zijn die met jullie van plaats willen wisselen kunnen we nog wel iets fixen, maar als er niemand datwilt vrees ik dat er weinig aan te doen is :( |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
als ge nie kunt draaien zorg ik voor extra trance plaatjes in men bak :p
ma vo de rest is't groove, dus ik kan nie wissele :x |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|