|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Zehra
khaat de stoerdoenerij errond... same with drugs... :rolleyes: |
Zehrake, zoveel haat, terwijl er zoveel liefde is :( |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Zehra
khaat de stoerdoenerij errond... same with drugs... :rolleyes: |
Zehra.. ge zijt zo pissed vandaag? hoe komt het?
anyways. ik wil wel ff vriendelijk reageren.
er is inderdaad stoerdoenerij maar dat hebt ge ook bij auto's ze.. das gewoon ne mens zen aard.
Kwil eigenlijk gewoon maar ff zeggen, als ge er niet alles van weet en nog nie veel contact me hebt gehad.. moet je niet zomaar iets zeggen als stoerdoenerij.
kvoelde dat op de bus naar Te een beetje, die vijandigheid tegenover die andere mannen. Kbedoel maar als iemand dat doet dat is zijn zaak hij heeft er vast een goede reden voor (anders is het stoerdoenerij daar geef ik u gelijk in)
Ik weet alleen dat ik zoiets niet nodig heb voor te feesten. en dat weten die mannen ook, en zij maar zeker dat ze daar respect voor hebben. kvind het trouwens uber kewl dat er nog mensen zijn op tranzy feesje die geen drug nodig hebben... Big IMO |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Met alle respect hé Dries, maar die mannen zaten nog geen 5 minuten op de bus of er kwam al ene vragen of we geen bollen bijhadden...wat moet ik daar dan van denken? :conf:
Maar anyway, we zijn hier zwaar off-topic aant gaan, misshcien kan iemand een drugs/alcohol-thread opstarten ofzo? |
|
|
| Kaidreas |
| ^yeah... I know jasper, en mijn excuses daarvoor! ik had een beetje gehoopt dat roy dat ging vermijden. mja de dude heeft zen best gedaan. en hij kan niet meer dan dat doen. en pas op ik verdedig die mannen helemaal nie ze! ma inderdeed tis hier zwaar off-topic |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Kverwijt u of Roy niks hoor, daar konde jullie absoluut niks aan doen. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|