|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
We could do that... wa kost da zo ongeveer?
Want voor scholen of winkels is da wel een idee, daar wordt het toch ni direct overplakt... |
bij een affiche die ge laat drukken zijn de grote kosten de instelkosten en dergelijke, de meerkost van veel affiches laten drukken is nie zo groot. vb 250 affiches of 1000 affiches is maar een 60 euro verschil. Een zwart wit afficheken dat ge op A3 kunt afprinten moet ook wel lukken. Of is zelfs in kleur nie zo heel duur.
Als je ze laat drukken bij een drukker betaal je min 80 euro voor A3 zwart wit.
Als je ze digitaal laat drukken kan je dit voor 0,4 euro per affiche voor papier van 100gr en 0,5 voor 250 gram met een minimum instelkost van 20 euro
mijn bronnen:
www.flyer.be
www.xlreclame.be (digitaal drukken) |
|
|
| djcresto |
| de financieel best passende mogelijkheid is met die 50 euro die we hebben van brooklyn. 50 affiches digitaal laten afdrukken op A3. Dan hoef je niet aan het andere geld te zitten dat we nodig hebben voor de zaal. A3 is wel klein natuurlijk... |
|
|
| Kaidreas |
| ^das allemaal wel een beetje logisch ze, ivm die hoeveelheden.. want als ge die drukpersen eens bekijkt... stom om zoiets alleen maar in te stellen voor 15 papiertjes. Ma ik zeg het, ga eens naar een school waar ze een drukkerij hebben. zelf bij mij op de avondschool doen ze zo'n dingen. en tzal goedkoper zijn. en zeker even goed. |
|
|
| eieregooie |
| Je kan hier bij bijv. de Copy Sjop, een kopieerwinkel dus, ook grote afdrukken laten maken. Tis wel niet zo mooi, maar als je t zwart wit houdt maakt dat niet zoveel uit. En dan is dus ook voor grote formaten financieel wel aantrekkelijk bij kleine oplage, omdat daar gewoon ieder "printje" even duur is. |
|
|
| pooley |
| Ik bedoelde dus ook afdrukken in de copy shop. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|