|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Dan wel die harde versie die mee op dat singeltje stond, desnoods breng ik hem mee :D |
waar is den tijd...
dat ik nog midden opt straat scooter ging gaan meezingen, lalalalalalalalalalalallalala |
|
|
| Kaidreas |
ik heb nog veel hardcore platen... alle sommige noemen het zelfs gewoon hardstyle
appelflap plaat---> die is echt zaaaaaaaalig
first rebirth, darkman- synthetic drugs... nen hoop van neophyte, rtc, dht... enz enz... een remix van marco borsato met als tekst: even slikken en weer doorgaan :stongue: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ik heb nog veel hardcore platen... alle sommige noemen het zelfs gewoon hardstyle
appelflap plaat---> die is echt zaaaaaaaalig
first rebirth, darkman- synthetic drugs... nen hoop van neophyte, rtc, dht... enz enz... een remix van marco borsato met als tekst: even slikken en weer doorgaan :stongue: |
beh, dat is zachten brol, de nieuwe stijl is vele beter, hoewel veel hardcorofielen het tegendeel beweren. |
|
|
| Kaidreas |
| idd zachten brol tis daarmee dak zeg, dat sommigen dit gewoon hardstyle noemen... dan is hardstyle gewoon hardtrance... en dan is hardtrance gewoon trance... en trance is gewoon softie muziek ---> hahahaha dope.. we zijn een bende softies |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
idd zachten brol tis daarmee dak zeg, dat sommigen dit gewoon hardstyle noemen... dan is hardstyle gewoon hardtrance... en dan is hardtrance gewoon trance... en trance is gewoon softie muziek ---> hahahaha dope.. we zijn een bende softies |
trancenichten aan de macht!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|