|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by djcresto
wij hopen op een grote Nederlandse delegatie :D :D Misschien een bus huren? ;) |
Verwacht dat Ei alleen zal komen :p
Wordt er ook techno gedraaid dan :p? Dan wil heel misschien wel komen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ja hoor...euhm...er zal ook veel...euhm...techno gedraaid worden hoor...echt waar :o :p
Waar is de loyaliteit trouwens? :whip:
Wij Beta's zitten bijna elke maand in NL op feestjes, nu wordt het tijd dat de NL-TA's eens naar Belgie afzakken :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ja hoor...euhm...er zal ook veel...euhm...techno gedraaid worden hoor...echt waar :o :p
Waar is de loyaliteit trouwens? :whip:
Wij Beta's zitten bijna elke maand in NL op feestjes, nu wordt het tijd dat de NL-TA's eens naar Belgie afzakken :p |
Omdat Nederland elke week 1 groot partyland is :p Van feesten in belgie hoor je vrij weinig. I Love techno en Fuse zijn eigenlijk de enige feesten waarvan ik iets hoort. Je moet nederlanders ook een beetje motiveren om te komen :) Dus maak een thread aan in de Holland sectie. Want we houden wel van gezellige feestjes. :)
Vele hebben een auto dus vervoer is geen probleem. We willen natuurlijk wel ergens kunnen uitrotten en pitten.:p
Hoeveel BETA's waren er trouwens de vorige betafeest?
maaruh, als er een grote delegatie nederlanders komt, verwachten wij dat er ook een hele delegatie belgen naar Addiction komt (als die nog komt tenminste :p ) :p de vorige editie was er maar 1 belg (wat ik trouwens super cool vond!) :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Wees gerust, vanaf de line-up bekend is en e website klaar is komen we jullie forum ook ff terroriseren :toothless
En op het vorige feestje waren er een stuk of 25 Beta's denk ik, maar nu gok ik bijna op het dubbele :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Verwacht dat Ei alleen zal komen :p
Nee nee, Freezel komt ook :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|