|
|
| Jasperovitsj |
*bump*
Sinds een paar weken hebben zich geen kandidaten meer aangemeld om te draaien, dus het lijstje ziet er nog steeds zo uit:
Xilver vs Jasper (trance-classics)
Pheatus
Freezel vs Ei
DeSpErAtOs-X vs Pooley (Warm-up met house en groove)
Tiger (Uplifting)
Teknasia
Frednova
Eagle
Lost_in_trance
Als er nu tegen eind volgend weekend geen nieuwe kandidaten zijn is het dan ook te laat (we kunnen niet eeuwig wachten met het maken van promotiemateriaal) en krijgen de mensen nu op de lijst allemaal een plaatsje op de line-up. Dus wil je nog draaien, wees snel om dat te zeggen!
!!! En de mensen wiens naam vetjes staat, hebben die misschien de mogelijkheid om een demo te uppen of op te sturen? Kwestie van te zien wat iedereen zoal draait zodat we de line-up een beetje samenhangend kunnen maken. PM mij of Cresto maar als jullie ergens een demo hebben ge-upped of willen opsturen. :) |
|
|
| TOR |
9 "acts" voor 7 uur (22:00 - 05:00), is dat niet wat veel?
tenzij een paar mensen die in vetjes staan ook voor een back 2 back met iemand anders uit het lijstje te vinden zijn. 45 minuten per set lijkt mij toch erg weinig. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik dacht eerder aan 21u - 06u, of in het ergste geval 21u30 tot 05u30 als draaitijd. Maar uw voorstel is zeker goed, het zou heel leuk zijn als de andere kandidaten ook eventueel kunnen back2backen :) |
|
|
| Tiger777 |
Ik zou dat back2backen helemaal niet erg vinden (eerder integendeel)..
Oh ja, eens mijn oortjes weer genezen zijn, post ik ook een demo'tje. Ik denk eind dit weekend dat die toch moet afzijn... |
|
|
| Eagle` |
| k tegen welk datum moet demo er zijn ? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|