|
|
| Jasperovitsj |
Die Dateq zit in een flightcase ingebouwd, dus volgens mij is dat zo'n mobiel Dj-team dat persé z'n eigen materiaal wilt gebruiken...
Neem anders je camera mee volgende week? :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Even updaten...
Kandidaten:
Xilver vs Jasper (trance-classics)
Pheatus
Freezel vs Ei
DeSpErAtOs-X vs Pooley (Warm-up met house en groove)
Tiger (Uplifting)
Teknasia
Frednova
Eagle
Lost_in_trance
Pheatus, Teknasia en Lost_in_trance, hebben jullie misschien de mogelijkheid om een demotje te laten horen of op te sturen ofzo? Van de andere DJ's weten we hoe ze klinken, maar van jullie zouden we toch voor alle zekerheid iets willen horen als dat kan? :)
Aan alle andere kandidaten die zich nog niet hebben aangemeld: Doe dit zo snel mogelijk AUB! Dan kan de line-up zo snel mogelijk opgesteld worden en kunnen we des te sneller reclame beginnen maken! :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Pheatus, Teknasia en Lost_in_trance, hebben jullie misschien de mogelijkheid om een demotje te laten horen of op te sturen ofzo? Van de andere DJ's weten we hoe ze klinken, maar van jullie zouden we toch voor alle zekerheid iets willen horen als dat kan? :)
|
Weet ge dan hoe ik klink:conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Weet ge dan hoe ik klink:conf: |
Hadde gij geen demo voor de vorige party ingezonden? Of was dat Eagle...
Nu ja, als ge iets kunt laten horen, des te beter hé :) |
|
|
| Tiger777 |
| ja znne, ma intussentijd ben ik lichtjes(kuch...rochel) verbeterd. Als ik nog'ns tijd heb hier 'ns iets achterlaten ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|