return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Vrouw rijdt overvaller doood

DJ_Siesta
quote:
Bij een overval op een automobiliste op de hoek van de 3e Oosterparkstraat en Linnaeusstraat in Amsterdam-Oost is een van de twee daders vanavond om het leven gekomen. Het gaat om een 19-jarige jongen.

Het slachtoffer van de overval, een 43-jarige vrouw, werd in haar auto overvallen. Twee jongens op een brommer openden het portier en beroofden haar van haar tas. Na het voorval ging de vrouw de achtervolging in en reed op de overvallers in. Hierbij kwam de jongen om het leven. De vrouw is aangehouden en naar het politiebureau gebracht. De omgeving is voor onderzoek afgezet, het ANP wist te melden dat het in de buurt momenteel erg onrustig is.

wat vinden we hier van?

ben bijna geneigd te zeggen, eigen schuld dikke bult. aangezien het in oost-amsterdam is, trek ik mijn conclusies . maar kan er naast zittennatuurlijk
Magicbas
Ik las het vanmorgen in de Volkskrant.
En ondanks dat het natuurlijk totaal verkeerd is wat er is gebeurd kruipt het "tja had je maar niet dat tasje moeten pakken" idee...:rolleyes:

Ik ben er zelf niet bijgeweest natuurlijk, maar dan staat er vervolgens in dat artikel nog wat quotes van rondhangende marokkaantjes in de trand van: "zij gaat branden" en "haar familie moet dood"...Tja, dan sta ik toch weer ff stil bij het feit dat dit uit hun mond komt hoor...:o

Aan de andere kant, als het nou een marokkaan van 45 was met een eigen winkeltje ergens, en er komt een kaaskop van rond de 20 iets jatten....en hij (de marokkaan) gooit de kaaskop een dikke steen na, waardoor die overlijdt.

Hoe kijken we er dan tegen aan...:conf:
Passiva
Mja. Ze gaat hier zelf de fout in door de overvaller dood te rijden. Nu heeft ze naar mijn mening ook geen recht van spreken meer. Stomme fout!
Magicbas
Tuurlijk, zij moet gewoon de gevangenis in, geen twijfel over mogelijk...tis gewoon het vreemde gevoel wat ik bij de situatie krijg :confused:
moogwai
quote:
Originally posted by Magicbas
En ondanks dat het natuurlijk totaal verkeerd is wat er is gebeurd kruipt het "tja had je maar niet dat tasje moeten pakken" idee...:rolleyes:

Zo denk ik er ook over. Natuurlijk staat dit in geen verhouding met de daad, maar ja...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland