return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Arise Easter Party 27 Maart @ Doornroosje Nijmegen

Marc.....S
Yesss..... Groen licht gekregen vandaag. We mogen zondag 27 maart, eerste paasdag weer een ARISE editie geven in Doornroosje.
Er was eerst spraken van dat het misschien niet door ging, omdat er geen personeel was die avond. Maar de mensen die die avond werken vonden het geen probleem omdat ze van deze muziek houden, dus er alles voor over hebben om te werken.
Als er mensen zijn die zich in de talenten zaal willen laten horen, en je draait progressive kunnen we je misschien wel plaatsen deze avond. Eerst was de bedoeling voor 6 mei, maar nu kunnen we het eerder doen.
TAers als Tijs, David, Noah en Passiva mogen uiteraard zich weer melden voor deze avond.
Ik zie het wel...

Line up wordt eind januari bekend gemaakt, en iedereen die verkleed is als paashaas mag gratis naar binnen, wel de hele avond aanhouden natuurlijk :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Marc.....S

Als er mensen zijn die zich in de talenten zaal willen laten horen, en je draait progressive kunnen we je misschien wel plaatsen deze avond.

Dit geldt waarschijnlijk alleen voor Nederlanders? :)

Als de line-up meevalt - en ik kan een chauffeur vinden - wil ik wel eens afzakken naar Nijmegen, prog feestjes vind je hier in Belgie bijna niet...:sadgreen:
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als de line-up meevalt - en ik kan een chauffeur vinden - wil ik wel eens afzakken naar Nijmegen, prog feestjes vind je hier in Belgie bijna niet...:sadgreen:

Ik kom mee dan :D
Matthijs
Goed nieuws dat het doorgaat, hopelijk krijgen jullie de tent vol! :) Ben benieuwd naar de line-up.
Marc.....S
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dit geldt waarschijnlijk alleen voor Nederlanders? :)

Nee hoor, iedereen kan een kans krijgen bij ons. En een beetje buitenlandse inbreng kan nooit geen kwaad. Dus als je wilt....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland