|
|
| Gotcha85 |
| sasha, zabiela, cattaneo! woei :D |
|
|
| basvh |
Maar goed back to topic.
Line up vind ik top. Leuke afwisseling nieuwe namen met oude namen. Verder ook wat namen geschrapt die je wel zou verwachten zoals: Sander K, Matthew Dekay, Yoji, Lab4.
Zo maar eens een camping ticket halen denk ik. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Mysterio
Holden! Holden! And Fake, Petter and.... Holden.
Did I mention Holden yet? PLEEEEEEEASE!!! |
Geen Border Community en Sander Kleinenberg ontbreekt in de Renaissance-tent :conf:
Marco V teveel ID&T?? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Tim81
Marco V teveel ID&T?? |
Nah, marco v heeft er 2 jaar achterelkaar gedraaid en staat op impulz outdoor. denk dat ze gewoon voor wat andere namen hebben gekozen. |
|
|
| Tim81 |
Ik was niet van plan om te gaan kamperen, maar ik wil eigenlijk die vrijdag ook niet missen...
Vrijdag:
Main (gaat die toch open dan!?): Carl Cox (was vorig jaar toch wel een heerlijk einde!), Sasha (wederom in het zonnetje genieten!) en Christopher Lawrence
Renaissance: Deep Dish, Satoshi Tomiie en Nic Fanciulli & Behrouz
Zaterdag:
Mainstage: Deep Dish - Paul van Dyk (wat betekent dit; draaien ze allebei of 1 van de 2? Ik had mijn geld al op PvD gezet als afsluiter...) en Nic Fanciulli & Dean Coleman (met een paar lekkere eigen producties!!)
Renaissance: Sasha, Steve Lawler, Hernan Cattaneo, James Zabiela, Infusion LIVE (tja, wat moet ik nog meer zeggen!!)
Verder nog genoeg interessante namen om weer lekker het festivalterrein af te struinen naar goede muziek!! ZINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNnnnnnnnnn |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|