|
|
| Laszlo |
Ska vi fixa en SWETA-bankrånarkupp?!
Länk <= Varning - kan framhäva onormala mängder utav drägel.
The DJM-1000 incorporates several industry firsts:
- A new Sound Link / EFX Link function is used to control other Pioneer equipment via a link cable.
- A BPM Synchronize Function, which synchronizes the BPMs of all attached equipment such as CDJs and EFX.
fan - nu kommer ju till och med min mormor kunna kirra svintajta övergångar utan att ens lyfta ett finger...
Ska bli intressant att se om effekterna och ljudkvaliten blir något bättre på denna än på DJM-600:an |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Ska vi fixa en SWETA-bankrånarkupp?!
(...) |
Inga inbyddga effekter... Så ska man ha råd med en EFX-1000 oxå (vilket antagligen är deras tanke...) kan det behövas :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Inga inbyddga effekter... |
Iih...det missade jag ju helt...äh - jävla skräp, då kan det lika gärna vara...bättre att satsa på Xone 92:an istället... |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Iih...det missade jag ju helt...äh - jävla skräp, då kan det lika gärna vara...bättre att satsa på Xone 92:an istället... |
Haha :toothless
Mjaa..om man inte är ekonomiskt oberoende är det nog det ja :p
Men tänk vad tex Zabiela kan tänkas hitta på med en DJM-1000 o en EFX-1000.. :crazy: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Haha :toothless
Mjaa..om man inte är ekonomiskt oberoende är det nog det ja :p
Men tänk vad tex Zabiela kan tänkas hitta på med en DJM-1000 o en EFX-1000.. :crazy: |
hehe, jag blir våt i byxan bara av att tänka på det....:crazy: :crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|