|
|
| Cosmic |
Woensdag is er weer de Nationale IQ-Test op BNN, van 20.25 - 22.25.
Ik ga meedoen. Ik dacht het zou leuk om met zoveel mogelijk NL-TA's mee te doen en zo te kijken wie de slimste is en wie de domste:p
Dus post je score hier (no cheating!!).
Nominaties voor de slimste en domste NL-TA: hehe.
Slimste: ikzelf:D of Snuggle natuurlijk:p
Domste: Remy D of New Wave natuurlijk :p |
|
|
| Partyhardy! |
| Ah thanks voor de tip. Vorig jaar wist ik niet dat het was en schakelde ik te laat in, ga dit jaar wel mee doen :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Misschien gedragen we ons wel als een stelletje mafkezen maar misschien zijn wij wel de slimste. We willen alleen niet zo bijdehand/uit de hoogte/te serieus posten als de rest van de personen op dit azijnpissend forumpje. :p |
|
|
| robin |
Voor de formaliteit:
Link naar de site van BNN
En klik hier om mee te doen via internet
*Ik neem aan dat op de 2e link morgen avond details komen te staan over meedoen via internet, dat staat er tenminste op de bovenste link, houd dit in de gaten, vorige jaar moest je volgens mij eerst je email adres bevestigen enzo (dat je niet te laat ben ;) )
:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Nominaties voor de slimste en domste NL-TA: hehe.
Is dat cynisch of serieus bedoeld?
| quote: | Originally posted by New Wave
Misschien gedragen we ons wel als een stelletje mafkezen maar misschien zijn wij wel de slimste. We willen alleen niet zo bijdehand/uit de hoogte/te serieus posten als de rest van de personen op dit azijnpissend forumpje. :p |
Jij bent ook bijna de domste Tim, geef maar toe! ;)
Maareh..wel leuk dit, kijken of ik tijd heb.
Maar wat het mooie is, was een boek aan het lezen over Emotionele Intelligentie, EQ dus. Schijnt dat dat veel meer zegt over 'succes in je leven' enzo. Dat hebben test bewezen, emotionele intelligentie is net zo belangrijk zo niet belangrijker. En dat terwijl toch alle test (CITO-toets etc) alleen maar uitgaan van getallen. Eigenlijk best jammer. Mensen die misschien niet slim zijn worden daardoor afgewezen op alle fronten (school/opleiding), maar zouden net zo succesvol kunnen zijn. het systeem dus.....
Mensen die dat willen lezen: zeer droog maar interesant boek van ene Coleman (titel / naam even kwijt, boek ligt niet hier). Zal eens een paar leuke citaten hier neerzetten, is echt interessant!
Test van vorig jaar zat ik trouwens ergens in de 120 ofzo, geen idee wat precies. Maar het ligt echt aan welke test je maakt. Je zou ook een IQ test van internet kunnen plukken, dat we die gewoon allemaal gaan maken. Plus: mensen met een laag IQ zullen dat toch niet zeggen hier. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|