return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Vraag het Duncan - De antwoorden

New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
bel de psychiater maar. ik zie het duidelijk een mega kansloos geval :clown: :clown: :haha:

Je hebt zelf niet in de gaten wat voor klein sukkeltje je bent.:rolleyes:
Laatste wat ik hier nu over posts. Kinderachtige gedoe ben ik 7 jaar geleden al mee gekapt. Pubertijd zal bij jouw nog wel even blijven hangen..... :rolleyes:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by New Wave
Je hebt zelf niet in de gaten wat voor klein sukkeltje je bent.:rolleyes:
Laatste wat ik hier nu over posts. Kinderachtige gedoe ben ik 7 jaar geleden al mee gekapt. Pubertijd zal bij jouw nog wel even blijven hangen..... :rolleyes:

nounounou, als jij je nu eens normaal reageert in trance topics, want daar gedraag jij je ECHT als een kleine peuter ;) . Gewoon eens naar jezelf kijken ipv altijd naar een ander te kijken en domme opmerkingen maken wat nergens op slaat.

:stongue:
New Wave
quote:
nounounou, als jij je nu eens normaal reageert in trance topics, want daar gedraag jij je ECHT als een kleine peuter ;) . Gewoon eens naar jezelf kijken ipv altijd naar een ander te kijken en domme opmerkingen maken wat nergens op slaat.

:stongue:

Moet je horen wie het zegt. Als jij mij probeerd in te pakken met doordrammen dan kan ik je melden dat je dat toch niet gaat lukken.:o
Want als we het over gedrag gaan hebben dan kunnen we over jouw een heel boek schrijven. Jammer voor je..je blijft een lachertje.
Jij kan niemand dissen, we lachen je uit. Nog niet opgevallen?
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by New Wave
Moet je horen wie het zegt. Als jij mij probeerd in te pakken met doordrammen dan kan ik je melden dat je dat toch niet gaat lukken.:o
Want als we het over gedrag gaan hebben dan kunnen we over jouw een heel boek schrijven. Jammer voor je..je blijft een lachertje.
Jij kan niemand dissen, we lachen je uit. Nog niet opgevallen?

wordt wel een gaaf boek dan! I guess dat ik hem dan ga kopen :D .

Jij denkt echt dat jij de GOD bent van dit forum he :rolleyes: . En dat je me uitlacht, I dont give a . U are pathetic in hart en nieren.
New Wave
quote:
wordt wel een gaaf boek dan! I guess dat ik hem dan ga kopen :D .

Jij denkt echt dat jij de GOD bent van dit forum he :rolleyes: . En dat je me uitlacht, I dont give a . U are pathetic in hart en nieren.

Goh, je zou bijna denken dat ik me daar druk over ga maken. :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland