|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
jij gaat ook overal tegen in he, tipje om maar een psychiater te gaan? je lijkt me nogal kansloos :o |
Sukkel.....Ga jij eerst maar een iemands mening respecteren.:o Als jij haar bij je pik krijgt mag je een grote bek geven. Jochie...:o |
|
|
| @win |
Erg leuk om dit zo eens te lezen al heeft het me zo ongeveer een uur gekost...
Nu begrijp je tenminste sommige acties van hun kant. Niet dat ik er nu achter sta (inzake id-t radio programmering e.d.)maar je ziet het nu eens anders.
Ik had wel verwacht dat hij heel openhartig zou zijn en gelukkig was hij dat ook, misschien ook wel de verdienste van Tjeerd Bijnsdorp (interviewer en ex-id-t'er) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Sukkel.....Ga jij eerst maar een iemands mening respecteren.:o Als jij haar bij je pik krijgt mag je een grote bek geven. Jochie...:o |
hahahaha kindje, nu weet je eens hoe irritant het is om van die ing onnozole reply's van jou te lezen in elke trance thread
geflashed door je eigen manier van doen :p |
|
|
| jbz |
| quote: | Originally posted by New Wave
Kansloos, net zoals een groot deel van al je andere posts.
EDIT: Goed interview, interessant om te lezen, vooral ook omdat Duncan geen doekjes om z'n mening wind, op een fatsoenlijke manier (kan degene die ik hierboven quote nog wat van leren). |
|
|
| SnuggLe |
Zeer interessante antwoorden, hulde voor Duncan!
Er zitten echt leuke zaken tussen. Dat van UDC (anti UDC dus) kan ik wel begrijpen. Mooie openhartige en eerlijke antwoorden. Kan je zien dat het grotendeels echt alleen om het geld gaat zoals wordt gezegd.
Maar wat heeft het Paard van Troje er overigens mee te maken bij 1 antwoord? :conf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|