return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
BeTA DJ Room @ Tropicana *Latest News*

Kaidreas
^hehe so true
_Jedi
Opgelet!

NIET Wekelijks, zoals ik eerder zei: een Beta DJ room (als die er dan mag komen) kan niet voor de resident nights, alleen mogelijk op special theme-event nights.

Voorlopige kalender van die event nights:

5/2 DJ Fever
19/3 Unzensored 2
Pumaz
Langs de andere kant zou het wel ideale promotie zijn voor het forum :)

En als je hulp nodig hebt Jan, laat je maar iets weten ;)
FUSyke
Ik speel ook al een tijdje met de gedachte om een café of een zaaltje te runnen; dit zijn natuurlijk ideeën voor in de toekomst.

Ik denk dat als je iets wilt beginnen, dat je dit het beste doet in Antwerpen en dan nog liefst dicht tegen de Hollandse grens. Waarom? Omdat je dan onze vriendelijke buren kunt lokken. Zij staan open voor muziek en ze willen er ook een eindje voor rijden. Hopelijk kun je dan met hen je dancing/event vullen. En wanneer onze kudde schapen (Belgen) dit zien dan zullen ze wel naar je event komen.

Ik moedig Jedi zijn idee zeker aan maar vandaag de dag moet je al veel geluk hebben om iets nieuws uit de grond te stampen. Maar ik zeg altijd: De aanhouder wint & wie niet waagt; niet wint! Als er iets moet gedaan worden (flyeren of andere zaken) laat het mij dan maar weten. Ik ben altijd bereid om wat mee te helpen.
Kaidreas
antwerpen=hollandse grens=hardstylers

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium