return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
BETA-party 2 datum!!

Jasperovitsj
Voilą, het is simpel:

we hebben een redelijk ideale zaal gevonden voor de volgende BETA-party, met name De Rector in Gent (www.fuifzaal.be). De redenen waarom die zaal goed is zijn te vinden in de andere BETA-party 2 thread. Deze zaal is wel slechts beschikbaar op zaterdag 2 april en zaterdag 14 mei. Dus daarom deze poll: op welke van die 2 dagen past voor de BETA's het best om een BETA-party te houden?

Dus duidt gewoon even aan welke datum voor jou het best past, met eventuele opmerkingen erbij. Voor meer vragen of discussie, wendt u tot de andere thread AUB, zodat deze wat overzichtelijk blijft!

EDIT: De poll is gesloten, en de mail voor 2 april is verstuurd! Vanaf er bevestiging is horen jullie dat meteen en gaan we ook op zoek naar DJ's, medewerkers en promotie en stuff! :)
Jasperovitsj
Ik heb vor 2 april gestemd, gewoon omdat er anders te weinig tijd gaat zitten tussen deze party en een eventuele zomer-editie. Liever een beetje spreiding...
Kaidreas
woops kheb 14 mie gekozen, maar tmaakt me niet echt uit. ik maak er wel tijd of een plaatsje voor. :cool:
Zehra
2 april
eieregooie
quote:
Originally posted by Zehra
2 april

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium