return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Soundtracks

Wildfir3
Vorige week ben ik -geheel tegen mijn zin- met mijn vriendin meegeweest naar een klassiek concert van de harmonie, aangezien haar vader daar voorzitter van is, en haar zus daar ook bij speelt...

Ik was moe na een hele dag werken (zaterdagen, gotta love 'em), en dan nog naar die marteling gaan was teveel van het goede...

toen ik daar toekwam, en het begon, werd ik vrij hard overdonderd... ze speelden echt zalige muziek, voornamelijk filmmuziek, en ik heb er echt enorm van genoten... den dag nadien de gespeelde dingen gaan zoeken op internet en raar maar waar, mijn dagen worden gevuld door die dingen...

het ging dus voornamelijk om soundtrackmuziek. ze speelden dingen van brother bear, pirates of the carribean,...

dus mijn vraag! (damn, langen intro)

welke soundtracks vindt gij brilliant?

mijn korte lijstje:
-tarzan
-face off
-brother bear
Pumaz
Ik veronderstel dat je het op de 'score' muziek van films hebt, somminge films gebruiken 'source' muziek en ik denk niet echt dat dat iets voor een harmonie is.

Score: Lord of the rings (vooral deel 1)
Source: Pulp Fiction
Lady_LizzY
Zowat alles van James Horner (Braveheart, Broken Arrow, The Rock, ...)
Pirates of the Caribbean
Waterworld: gene geweldige film, maar wel mooie muziek
American History X (klassieke gedeelte welteverstaan)
Wildfir3
soundtrack van "the rock" is door hans zimmer hoor, als ik mij niet vergis
Lady_LizzY
ja, Broken Arrow ook ze :)
Maar die's ook wel goed :p

James Horner is ook Titanic zeker, en Legends of the Fall (als ik me wederom niet vergis)

Excuse me, t is vrijdag voor iets he.
Heb al nen hele dag meetings gehad, ben dus ook niet meer zo fris

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium