return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
ID-T kills ASOT

MaGiK54
quote:
Originally posted by Ultravibe!

Het zou alleen niet aardig zijn tegenover zijn fans, die vooral voor zijn optreden een kaartje hebben gekocht, om zijn gig op TE te cancellen. Dat zal hij verwacht ik ook niet doen.

Mee eens, zo had ik het nog niet bekeken :)
Matthijs
Erg jammer, ik was altijd een trouwe luisteraar. Ik vraag me echt af waar ID&T mee bezig is, alsof ze met Erwin vd Bliek meer luisteraars zullen trekken... :rolleyes:
BlueVision
Ik luisterde altijd met veel plezier, vooral naar Newest Tunes.. altijd leuk om nieuwe tracks te horen :)

Ik denk ook niet echt dat ID&T Radio erop vooruit gaat, volgens mij trok ASOT altijd veel luisteraars (oke, vele malen meer internet luisteraars)..
FunkySimon
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wie heeft het hier over commercie......:confused:

Ik zeg alleen dat ID-T hoerig met DJ's zoals Armin van Buuren omgaat. Jaren hebben zij (Armin, MdH en Corsten enz enz) voor ID-T-radio gedraaid en ze worden gewoon als grofvuil langs de kant van de weg gezet en hun shows worden per direct gestopt.....

Ik niet begrijpen waarom jij mij quote aanhaalt....

ik haalde jou quote aan omdat jij zegt dat ID&T zijn dj's aan de kant zet als grofvuil, terwijl ik juist denk dat ze zelf weggaan omdat ze geen geld krijgen voor de show, en omdat sommige zoals armin daarnaast ook nog is de kans hebben om hun show wel 10x te verkopen over de hele wereld. Zolang ze bij id-t zitten kan dit natuurlijk niet. Dus ik denk dat armin ook wel aan ze portemonnee denkt en dat het niet helemaal een geval is van id-t die zijn djs aan de kant zet...
New Wave
Bek houden, jullie lijken wel 2 jochies die het beter te weten. Niemand weet de motivatie om weg te gaan. Dus ophoeren met jullie gezeik. Als deheer van Buuren & Co hun reden vermelden dan zullen we daar wel achter komen. Of niet. Dus....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland