|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Even wat nuance aanbrengen. Nooit meer voor ID&T werken, misschien moet ie idd geen langlopende verbintenis meer met ID&T aangaan. Zo te zien behoud ID&T zich het recht dit op welk moment dan ook van één kant te beëindigen. Maar wat is er op tegen om tegen een vergoeding op een ID&T feest te draaien? Dan kun je met principes aankomen, maar principes brengen geen brood op tafel bij de familie Van Buuren ;)
En 3,5 jaar belangeloos een bijdrage leveren? Ik durf de stelling wel aan dat Armin zonder de show nooit zo snel de internationale bekendheid had kunnen krijgen zoals hij die nu heeft. Zelfs dat Armin meer aan de show heeft gehad qua exposure dan ID&T zelf voor hun radio station. Dan kun je volgens mij niet stellen dat hij financieel belangeloos heeft meegewerkt, ook al heeft hij er niet handje contantje geld voor gekregen. Dat doet niets af aan het feit dat Armin voor niks wilde draaien, maar het is ook niet zo dat ID&T als een uitzuiger Armin gebruikt heeft en hem nu aan de kant zet nu het uitkomt. |
Helemaal mee eens. Nothing is for free! Het is altijd een wederzijdse relatie. Armin heeft hier zeer veel aan gehad. Zonder ASOT was hij nooit zo groot geweest als hij nu is. |
|
|
| nwopper |
ID&T heeft Mental Theo gecontracteerd?
Ik kan geen grotere mongool bedenken dan die loser Mentale Theo... |
|
|
| @win |
| Misschien over een paar weken gewoon ergens anders beginnen met ASOT zoals het was. Een tijdje rust is denk ik ook wel ff oke :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by nwopper
ID&T heeft Mental Theo gecontracteerd?
Ik kan geen grotere mongool bedenken dan die loser Mentale Theo... |
ja en ID&T Radio word weer Slam FM |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
En 3,5 jaar belangeloos een bijdrage leveren? Ik durf de stelling wel aan dat Armin zonder de show nooit zo snel de internationale bekendheid had kunnen krijgen zoals hij die nu heeft. Zelfs dat Armin meer aan de show heeft gehad qua exposure dan ID&T zelf voor hun radio station. Dan kun je volgens mij niet stellen dat hij financieel belangeloos heeft meegewerkt, ook al heeft hij er niet handje contantje geld voor gekregen. Dat doet niets af aan het feit dat Armin voor niks wilde draaien, maar het is ook niet zo dat ID&T als een uitzuiger Armin gebruikt heeft en hem nu aan de kant zet nu het uitkomt. |
Daarom had ik al tussen haakjes gezet dat hij 3.5 jaar "financieel gezien" belangeloos heeft gedraaid voor ID-T.....;) Ik begrijp ook wel dat ASOT een boost is geweest voor zijn carriere....dus het heeft Armin ook geen windeieren gelegd.
Wat mijn punt meer is dat je na 3.5 jaar niet zo met mensen om gaat, om op de één of andere dag de stekker eruit te trekken en Armin nog geen eens fatsoenlijk op de hoogte te stellen dat zijn show geëindigd is. Dit is not done in mijn ogen en dit valt in mijn ogen gewoon als een matige streek van ID-T. Dat ID-T het volste recht heeft om een show te beëindigen is hun goed recht, maar doe het dan wat tactvoller, Armin heeft niet eens de tijd gehad om "afscheid" van zijn fans te nemen,,, |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|