|
|
| SWE_TRANCE |
Angående bussresan tycker jag det är kul med såna här initiativ, även om jag inte är så mkt för musikstilen på eventet :)
Angående pajkastningen som pågår tycker jag att RebeL9 som vanligt kommer in och smutsar ner trådar med sina "Phat bass" meningar.
Måste vara riktigt jobbigt att alltid vara så negativ, eller? |
|
|
| RebeL9 |
| förstår inte varför Phat Bass kan vara provocerande. Är det inte det hardstyle står för? PHAT BASS? |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by RebeL9
förstår inte varför Phat Bass kan vara provocerande. Är det inte det hardstyle står för? PHAT BASS? |
Wow, du är så häftig! Hur blir jag lika häftig som du? Kan du inte ge mig lite tips? Jag får också börja med att spamma med 'phat bass' i varje tråd som handlar om hardstyle och sen spela dum. |
|
|
| reveal |
Jag såg att information om denna bussresa hade hittat sig in på Amnesias gästbok, så det verkar som att "ordet håller på att spridas" :) Fint initiativ!
För övrigt så är det väl läga att dra upp Kennys gamla visdomsord. Har man inget vettigt att tillföra en tråd, så gör man bäst i att inte skriva nåt heller. |
|
|
| ScuL |
Hauken, jag har svarat på dina frågor på GHF.
Tack för era stöd till alla andra. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|