|
|
| SnuggLe |
Als je een feest mocht geven waar geld geen issue was, welke dj's zou je dan uitnodigen? Wat zou de locatie zijn? Hoe zou je het aankleden? Wat zouden de tijden zijn? Volgensmij is er al wel een keer zo'n draadje geweest, maar toch :)
Mijn 'droomfeest' zou zijn in denk ik het Paard van Troje van 22:00 tot 07:00 uur ofzo. Beide zalen open, de kleine en de grote. Waarom het Paard? Lekker dichtbij, super geluid, en je kan zo vet van boven naar beneden kijken :) Aankleding boeit niet veel, maar die bordjes zoals bij de oude Everybody's mogen wel weer in het publiek, die waren vet :D Kaartjes zullen wel 40 euro worden ofzo, maar dat maakt geen reet uit :)
In de kleine zaal draaien Jordi Bouman (opwarmen), Leander, Eye-Riz, Joris Voorn en Deetron. Beetje meer techno-georienteerd, op Jordi na dan. Grote zaal draaien Jerry (groovecollection Jerry ja), John Digweed (beetje opwarmen ;)), Sander Kleinenberg, Sasha, uurtje Sasha&Digweed back2back en Sander K. mag ook wel even meedoe met back2backen, afsluiter is Satoshi Tommie.
Oh, en als we de OneFour erbij trekken (zit ernaast), komt daar een afterparty met jonko's voor iedereen, oldschool classics (Moby-Gooooooooo! :D) en heeeeeeel veel chocomel & loungebanken en knoflookcrackers :D |
|
|
| Muppy |
| hmmm das een lastige...waarschijnlijk word dat een festival met 6 trance area's ofzo:D |
|
|
| Magicbas |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, en als we de OneFour erbij trekken (zit ernaast), komt daar een afterparty met jonko's voor iedereen, oldschool classics (Moby-Gooooooooo! :D) en heeeeeeel veel chocomel & loungebanken en knoflookcrackers :D |
Uitstekend id :)
Mijn droom feest zou waarschijnlijk op dat laatste na wel een tikkie anders zijn:
Powerzone afhuren, kleine zaal boven open gooien en daar een zooi prog. dj's laten draaien <-- de lineup wordt dan door iemand anders geregeld
Buitengedeelte moet ook open, met de voorwaarde dat het lekker lente weer is. Veel ligstoelen buiten en dat grote videoscherm mag ook wel aan, met ik denk een visualisatie erop gebeamd.
Muziek binnen is begin een btje clubbie, waarna het steeds meer opbouwd naar (uplifting)trance en sluit met hard-trance (Bv. Scot Project of Hennes & Cold)
Ik kan echt geen lineup bedenken, want dan komen er teveel Dj's langs haha
Kosten worden zo laag mogelijk gehouden, aangezien ik bij het uitvoeren van dit feestje hoogstwaarschijnlijk de jackpot heb gewonnen ofzo :P Hmmm...ok, iedereen gratis naar binnen :)
21:00 tot 09:00 vind ik wel een mooie tijd, hoewel ik me afvraag of ik dat vol ga houden....kan natuurlijk altijd later binnen komen :D |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Muppy
hmmm das een lastige...waarschijnlijk word dat een festival met 6 trance area's ofzo:D |
je kan toch niet in alle 6 tegelijk zijn.... zet dan alle goeie bij elkaar in 1 zaal ofzo...
mijn droomparty... tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
;) |
|
|
| ahp2002 |
Ergens in de woestijn, Israel of Mexico ofzo (een plekje waar de temperatuur draaglijk is), met paar duizend alleen maar gave mensen uit de hele wereld gaan springen. En dan van 20.00 tot 0.00 de dag erna. DJ's zullen o.a. zijn Ferry Corsten, Airwave, M.I.K.E., Markus Schulz, Above & Beyond, Sander van Doorn, Speedy J en Astral Projection. Dus die allemaal een 3,5 uurs set!
WOEI |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|