|
|
| HiGH_NrG |
Mijn feest gaat in ieder geval een dag of 3 duren, dan is het wel mooi geweest. Ergens op een zonnig plekje, dus waarschijnlijk maar niet in Nederland. En er morgen natuurlijk alleen maar relaxte mensen komen, dus geen breedbekbilly's, anita's, speedsnuiverts en arminsletjes!
En wie er allemaal draaien? De creme de la creme uit de dancescene natuurlijk. Alleen er wordt GEEN trance gedraaid, dat hebben we nu wel gezien. Er komt dan natuurlijk een ijzersterke techno stage, tech-house is vertegenwoordigd, progressive met 2 stages ofzo. En dan nog wat house of iets dergelijks, als chill-out wel te verstaan.
Zo moet 't wel vet worden!
:D |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En Nwopper: Sasha wordt niet genoemd in dat rijtje, ik denk dat hij Holden bedoeld. |
Ik heb Sasha wel genoemd in mijn rijtje....:D |
|
|
| Phortje |
Mijn feest bestrijkt een dag en een nacht, op het strand van een tropisch eiland. We beginnen met zonsopgang.
De dag wordt gevuld met sets die een zomerse uitstraling hebben, van house tot (warme) techno van DJs als Laidback Luke, Benjamin Bates, Joris Voorn, Alexander Kowalski en de avond in met Lucien Foort (aanvullingen welkom :p).
's Nachts mogen Matthew Dekay, James Holden, Sasha en Sander Kleinenberg hun kunsten vertonen tot de zon weer opkomt :)
De sfeer moet natuurlijk top zijn, daarom houden we 't klein, max 1000 mensen ofzo (alleen zorgvuldig geselecteerde liefhebbers met een goede man/vrouw verhouding). Ook moet 't strand knus ingericht zijn met voldoende lounge-mogelijkheden.
NIET op mijn feest: Trance of 'harde' muziek (beuktechno/hardstyle etc :p), arelaxte personen en slecht weer :p
Toch jammer dat zoiets commercieel gezien niet haalbaar is :p |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by Phortje
Toch jammer dat zoiets commercieel gezien niet haalbaar is :p |
Nou volgens mij lukt da wel hoor, 1000 mensen met n top line-up? eitje joh! :D Volgens mij is er hier al genoeg animo voor zo n feest dus in t echt ook wel hoor.
alleen dat tropisch eiland ligt niet om de hoek he, of je moet Texel bedoelen:rolleyes: |
|
|
| jp |
Als iedereen gelijk even z'n bijdrage aan de TA-Megamix vermeld dan verzamel ik die nummers en maak er een mixje van :)
Scooter - Hyper Hyper
D.H.S. - House of God
Paul van Dyk - For an angel |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|