|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Saunderson, damn, die zou er ook bij kunnen. Gast wil ik ook wel eens zien draaien..... |
Innercity 2002, mainstage:gsmile: :tongue3
zoow vet toen, die gast kan sindsdien niet meer stuk bij mij, mix van detroit-house en techno, die moet er bij! |
|
|
| nwopper |
Die Tracid Traxxx-zaal vinnik niet slecht, JP ;)
Die neem ik over maar dan zitten ze wel in een tent.
Duss...dat wordt dan....
Een Outdoorfeest met verschillende tenten (a la Dance Valley)
-JP's Tracid Traxxx-tent
-Een tent met daarin: Cosmic Gate, DuMonde, Talla 2XLC, Flutlicht vs. Shokk, Dave 202, Angy Dee & Tatana
-Een tent met daarin: Yoji Biomehanika, Dj JP, DJ Fausto, Organ Donors, Anne Savage, Tom Harding (zo'n beetje de HQ stage van DV)
-Een tent met daarin: James Holden, Greg Benz, Elusive, Probspot, Sasha en Markus Schulz
-Een tent met daarin: Ferry Corsten, MIKE, Marco V., Gabriel & Dresden, Mark Norman & Matt Darey
Vrije entree natuurlijk want die tickets zijn al veel te duur. ;) |
|
|
| Phat B |
nou zie ik hier al een aantal peepz die verschillende zalen/tenten hebben, maar het is toch de houseparty van je dromen, dan neem je toch dj's die jij wilt zien? ik bedoel, als je verschillende dj's hebt in verschillende zalen kan je toch nooit al je favo dj's zien?
It ain't got no use if ya can't see them, right?:p |
|
|
| Opti |
mijn kamer
dj winamp
en mijn muis (klik klik) |
|
|
| Ben_Lei |
oef, wat een leuke draad, effe denken:
Sowieso een feest voor de echte trance die-hards. geen patsers en thugs (Sletjes alleen op vertoon van ID (minimum leeftijd 18+ ). Sowieso niet groter dan 500 man.
kick off: Scott bond / Ben Lost
Nic Vegter, Leama & Moor, Rank 1 live :cool:
afsluiter: classics-setje van Tiesto. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|