|
|
| basd |
Een zaaltje, want je kan toch maar op 1 plek tegelijk zijn.. Scheelt in het geld en honderdtachtig headliners is onzin.
Liefst een ondergronds gangenstelsel of een kerker ofzo, met fakkels en een enkele strobe ofzo.. Niks geen duur gedoe.
Op de line-up staan Anoesjka, K-Milla, James Ruskin, Grovskopa
live, Oscar Mulero en afsluiten met Rumenige & Loktibrada B2B. Die eerste twee heb ik gekozen omdat er altijd plek moet zijn voor talent op een feestje. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Liefst een ondergronds gangenstelsel of een kerker ofzo, met fakkels en een enkele strobe ofzo.. Niks geen duur gedoe.
|
Dat is ook vet! :D Lijkt me wel cool, zo'n heel oud 'iets'. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by basd
Een zaaltje, want je kan toch maar op 1 plek tegelijk zijn.. Scheelt in het geld en honderdtachtig headliners is onzin.
Op de line-up staan Anoesjka, K-Milla, James Ruskin, Grovskopa
live, Oscar Mulero en afsluiten met Rumenige & Loktibrada B2B. Die eerste twee heb ik gekozen omdat er altijd plek moet zijn voor talent op een feestje. |
in een kerker nog wel! :toothless
maarre.. zeker present hoor! |
|
|
| AlFerox |
pff.. wel moeilijk dit hoor! er zijn zoveel namen die ik graag weer/nog zou willen zien
maar zoiets lijkt me wel leuk:
20.00 - 22.00 Andrea Parker
22.00 - 00.00 I-F
00.00 - 01.00 Rude 66 (live)
01.00 - 03.00 Dave Tarrida
03.00 - 05.00 Robert Armani
05.00 - 07.00 Inigo Kennedy
07.00 - 08.00 Adam X (live)
08.00 - end Joost G
locatie: een of andere oude loods ofzo, donker en loeihard geluid! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
pff.. wel moeilijk dit hoor! er zijn zoveel namen die ik graag weer/nog zou willen zien
maar zoiets lijkt me wel leuk:
20.00 - 22.00 Andrea Parker
22.00 - 00.00 I-F
00.00 - 01.00 Rude 66 (live)
01.00 - 03.00 Dave Tarrida
03.00 - 05.00 Robert Armani
05.00 - 07.00 Inigo Kennedy
07.00 - 08.00 Adam X (live)
08.00 - end Joost G
locatie: een of andere oude loods ofzo, donker en loeihard geluid! |
Geweldig, ken alleen die Tarrida en Armani :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|