|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by visje
wtf is het verschil tussen clubtrance en trance dan :conf: |
Haha, dat is nogal een verschil hoor :D
Clubtrance is die ouwe meuk, je had toen ook zo'n CD reeks ClubTrance... Denk aan dingen als Club Royale - Loosing Sleep en de rest van het iT label... Miss Jane - Fine Day en ook meuk als Sash - Encore Un Fois en ??? - Seed Scattered... En zelfs Robert Miles - Children (dreamtrance noemden ze dat geloof ik) komt in de buurt... Daar moet je een beetje aan denken :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Haha, dat is nogal een verschil hoor :D
Clubtrance is die ouwe meuk, je had toen ook zo'n CD reeks ClubTrance... Denk aan dingen als Club Royale - Loosing Sleep en de rest van het iT label... Miss Jane - Fine Day en ook meuk als Sash - Encore Un Fois en ??? - Seed Scattered... En zelfs Robert Miles - Children (dreamtrance noemden ze dat geloof ik) komt in de buurt... Daar moet je een beetje aan denken :) |
Ik heb al die cd's nog :)
Tracks die er oa opstaan: Nitro - Le Plaisir, Kai Tracid - Dance for Eternity , Syntone - Feeling, Sil - Windows 98, Jens - Loops & Things 98, Three Drives on a Vinyl - Greece 2000, E.Graig - It Feel So Good , Airscape - Amazon Chant (Never ending Origional).
De stap van dit naar de Strictly cd's van Jean was al snel gemaakt...! |
|
|
| magrec |
| DANCETRENDS!!!!! woehoeeeeeeee |
|
|
| GrooveCollect. |
Ik kocht in 1979 mijn eerste 12inch. Toen steeds al gezocht naar de underground-kant van de dancemuziek. Is van disco, Italo, naar house gegaan. Kwam al vroeg in aanraking met progressive. Liep als 1 van de eerste bij Dischi in Den Haag binnen (platenzaak van Maurits Paardenkooper die als eerste deze sound verkocht in NL).
Grappige is dat ik de laatste jaren pas door internet gezichten van producers die achter de dingen zaten die ik in de jaren 80 kocht. Toendertijd zonder internet moest je maar gewoon afwachten wat er die week binnen kwam in de platenzaak. Was altijd weer een verassing of het de moeite was om voor platen te gaan shoppen. Leuke tijden. |
|
|
| djxtension |
Erg lekker plaatje!
Anyway, ik begin nu eigenlijk pas met het draaien van house. Altijd wel naar geluisterd en zo, maar nu draai ik het dan zelf ook. Het eerste house-plaatje dat ik hoorde kan ik me niet eens meer herinneren. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|